دانلود زیرنویس فیلم The Notebook 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
2,570 بازدید
دانلود زیرنویس notebook 2004
  • نام فیلم: The Notebook 2004 مدت زمان: 2h 3min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Nick Cassavetes نویسنده: Jeremy Leven
  • بازیگران: Ryan Gosling, Rachel McAdams, James Garner, Gena Rowlands, James Marsden, Kevin Connolly, Sam Shepard, Joan Allen
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دوک داستان آلی و نوح ، دو عاشق که سرنوشت آنها را از هم جدا کرده بود را برای خانم همیلتون ، پیرزنی که از زوال عقل رنج می برد ، روزانه از دفترچه یادداشت خود می خواند.

Duke reads the story of Allie and Noah, two lovers who were separated by fate, to Ms Hamilton, an old woman who suffers from dementia, on a daily basis out of his notebook.

1910

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  The Notebook 2004:

دانلود زیرنویس notebook 2004 دفترچه یا دفترچه خاطرات (به انگلیسی: The Notebook) فیلمی است از نیک کاساوتیس محصول ایالات متحدهٔ آمریکا است که در سال ۲۰۰۴ از روی رمانی به همین نام نوشتهٔ نیکلاس اسپارکس ساخته شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به رایان گاسلینگ و ریچل مک‌آدامز اشاره کرد.

دانلود زیرنویس فیلم Nightbooks 2021

خلاصه داستان سینمایی”دفترچه خاطرات”:

زیرنویس فارسی notebook 2004 الی (ریچل مک‌آدامز) که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه والدین خود به شهری کوچک رفته، با نوآ (رایان گاسلینگ) آشنا و عاشق همدیگر می‌شوند. اما مادر الی به این عشق بها نمی‌دهد و با در فشار گذاشتن پدر خانواده سعی در از بین بردن رابطه الی و نوآ دارد. پس از پایان تعطیلات تابستانی و بازگشت الی به شهر، نوآ شروع به فرستادن نامه به او می‌کند اما با جلو ری مادر الی از رسیدن نامه‌های نوآ به او، کم‌کم خاطره عشق آن دو کمرنگ می‌شود. پس از ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم ، نوا داوط انه به جبهه می‌رود و الی به پرستاری از سربازان می‌پردازد. الی با سربازی زخمی به نام لون هوموند آشنا و عاشق او می‌شود. خانواده او نیز به ازدواج آن دو رضایت دارند، چون لون جوانی ثروتمند است. اما چند روز مانده به ازدواج آن دو، الی عکسی از نوا در روزنامه می‌بیند، الی به دیدن نوا می‌رود و متوجه می‌شود نوا در تمام این سال‌ها عاشق او مانده‌است.

دانلود زیرنویس Prisoners of the Ghostland 2021