دانلود زیرنویس فیلم Nightbooks 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی فانتزی
1,298 بازدید
دانلود زیرنویس nightbooks 2021
  • نام فیلم: Nightbooks 2021 (Trailer) مدت زمان: 1h 43min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : David Yarovesky نویسنده: Mikki Daughtry, Tobias Iaconis
  • بازیگران: Winslow Fegley, Lidya Jewett, Krysten Ritter
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 5.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

طرفدار داستان ترسناک الکس باید هر شب یک داستان خارش دار بگوید ، یا برای همیشه با دوست جدیدش در آپارتمان جادویی شرور شریر محبوس شود.

Scary story fan Alex must tell a spine-tingling tale every night, or stay trapped with his new friend in a wicked witch’s magical apartment forever.

1843

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  [Trailer] Nightbooks 2021:

دانلود زیرنویس nightbooks 2021 فیلم سینمایی کتاب‌های شبانه یا نایت‌بوکز (Nightbooks) یک فیلم ترسناک، خانواد و فانتزی محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی دیوید یاروسکی است که توسط سه کمپانی‌‌ Catchlight Studios و Ghost House Pictures و MXN Entertainment تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز میکی داوتری و توبیاس ای یس به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کریستن ریتر، لیدیا جوئت، وینزلو فگلی، کیلا این، جس براون، تیلور بل، مایلی هایک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings

خلاصه داستان سینمایی”کتابخانه‌های شبانه”:

زیرنویس فیلم nightbooks 2021 فیلم کتاب های شبانه Nightbooks 2021 در مورد پسر بچه‌ای به نام الکس است که توسط جادوگری شرور زندانی شده است. اکنون الکس برای زنده ماندن قبول میکند جادوگر هر شب برای او یک داستان ترسناک تعریف کند. اما زمانی که الکس با خدمتکار جادوگر به نام یاسمین ملاقات میکند، با یکدیگر همراه شده تا قبل از اینکه به دست جادوگر کشته شوند، از آپارتمان او که تبدیل به یک هزارتوی ترسناک و پرخطر شده است فرار کرده و…