دانلود زیرنویس فارسی Rick and Morty

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: انیمیشن علمی تخیلی فانتزی ماجراجویانه
6,278 بازدید
دانلود زیرنویس rick and morty
  • نام فیلم: ریک و مورتی مدت زمان: 23 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Jamie Campbell نویسنده: Laurie Nunn
  • بازیگران: Justin RoilandChris ParnellSpencer Grammer
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 9.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک سریال انیمیشنی که سو follows استفاده از یک ابر دانشمند و نوه نه چندان درخشان او را دنبال می کند

An animated series that follows the exploits of a super scientist and his not-so-bright grandson

961

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

ben در 7 نوامبر 2023 در 10:48 ق.ظ گفته:

پاسخ

سایتتون عالیه

    mohamad1998 در 24 نوامبر 2023 در 7:20 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    لطف دارید 🌺

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Rick and Morty:

دانلود زیرنویس Rick and Morty یک مجموعه داستان علمی تخیلی متحرک بزرگسالان آمریکایی است که توسط جاستین رویلند و دن هارمون برای بلوک برنامه نویسی شبانه کارتون ، بزرگسالان شنا ایجاد شده است. این مجموعه به دنبال سو of ماجراهای دانشمند دیوانه بدبین ریک سانچز و نوه خوش ق اما آزرده خاطر او مورتی اسمیت است که زمان خود را بین زند داخلی و ماجراهای چند بعدی تقسیم کردند.

روایلند صداپیش شخصیت های همنام را بر عهده دارد ، کریس پرنل ، اسپنسر گرامر و سارا چالکه صدای بقیه اعضای خانواده ریک و مورتی را صدا می کنند. این مجموعه از یک فیلم تقلیدی و تقلیدی انیمیشن بازگشت به آینده است که توسط رویلند برای کانال 101 ایجاد شده است ، جشنواره فیلم کوتاه با همکاری هارمون. این سریال به دلیل اصالت ، خلاقیت و شوخ طبعی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

فصل چهارم در 10 نوامبر 2019 به نمایش در آمد و شامل ده قسمت است. فصل پنجم در ماه ژوئیه سال 2020 تأیید شد ، به عنوان بخشی از یک معامله بلند مدت در ماه مه 2018 که 70 قسمت جدید را برای تعداد نامشخصی از فصل سفارش داد. فصل پنجم در 20 ژوئن 2021 به نمایش درآمد و شامل ده قسمت خواهد بود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس Rick and Morty:

او نشان می دهد حول ماجراهای اعضای خانواده اسمیت ، متشکل از والدین جری و بث ،دانلود زیرنویس فارسی سریال Rick and Morty فرزندانشان سامر و مورتی و پدر بث ، ریک سانچز ، که به عنوان مهمان با آنها زند می کند. به گفته جاستین رویلند ، این خانواده در خارج از سیاتل ، واشنگتن زند می کنند. ماجراهای ریک و مورتی در بی نهایت واقعیت اتفاق می افتد ، شخصیت ها از طریق درگاه ها و ماشین پرنده ریک به سیارات و ابعاد دیگر سفر می کنند.

ریک یک دانشمند دیوانه خارج از مرکز و الکل است ، که از بسیاری از قراردادهای عادی مانند مدرسه ، ازدواج ، عشق و خانواده دوری می کند. او غا اً با نوه 14 ساله خود ، مورتی ، پسری مهربان اما به راحتی مضطرب ، که قطب نمای اخلاقی ساده لوح و خاکی اش ، نقطه مقابل منیت ماکیاولیایی ریک است ، به ماجراجویی می پردازد. خواهر 17 ساله مورتی ، سامر ، نوجوان متعارف تری است که نگران بهبود وضعیت خود در میان همسالان خود است و گاهی اوقات ریک و مورتی را در ماجراهای خود دنبال می کند. مادر بچه ها ، بث ، یک فرد کاملاً سرسخت و یک قدرت قاطعانه در خانه است ، اگرچه نسبت به نقش حرفه ای خود به عنوان جراح اسب خودآگاه است. او از ازدواج با جری ، شخصی ساده دل و ناامن ، که نفوذ ریک بر خانواده اش را تأیید نمی کند ، ناراضی است.

نسخه های مختلف شخصیت ها در ابعاد دیگر در طول چندبرابر نمایش ن هستند و خصوصیات شخصی آنها می تواند از واقعیتی به واقعیت دیگر متفاوت باشد. ریک اصلی نمایش ، با اشاره به جهان اصلی خود ، خود را “ریک سانچز از ابعاد زمین C-137” معرفی می کند ، اما این وما در مورد سایر اعضای خانواده اسمیت صدق نمی کند. به عنوان مثال ، در اپیزود فصل اول “Rick Potion” ، پس از تبدیل کل جمعیت جهان به هیولا ، ریک و مورتی به بعد دیگری می روند و سامر ، بت و جری را پشت سر می گذارند.

معروفترین نقد به دانلود زیرنویس Rick and Morty:

دانلود زیرنویس ریک اند مورتی در مه 2012 ، بزرگسالان شنا از صفحه توسعه خود که شامل خ ان ریک و مورتی از هارمون و روایلند بود ، پرده برداری کرد ، که در نهایت در اکتبر 2012 به عنوان یکی از اولین نمایش های اولیه شبکه در دسترس قرار گرفت. فصل اول در دسامبر 2013 به نمایش در آمد و در آوریل 2014 به پایان رسید. این فیلم شامل یازده قسمت (از جمله خ ان) بود و دوشنبه ها ساعت 10:30 شب ET / PT پخش شد.

دو ماه زودتر ، در فوریه 2014 ، نمایش برای فصل دوم تمدید شده بود ، در بیانیه مطبوعاتی ذکر شد که ریک و مورتی به طور مداوم در رقابت قیم از عملکرد قیم برتر بودند. فصل دو یکشنبه ها ساعت 11:30 بعد از ظهر پخش شد ET / PT ، از از ژوئیه تا اکتبر 2015 ، و شامل ده قسمت است. در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر ، رویلند گفت که ریک و مورتی در آینده “اولویت بزر بیش از هر چیز دیگری” برای او باقی خواهند ماند ، و قصد خود را برای رشد نمایش ادامه داد

شنای بزرگسالان ریک و مورتی را برای سومین فصل در آگوست 2015 تمدید کرد ،دانلود زیرنویس ریک و مورتی اندکی پس از یک نمایش موفق موفقیت آمیز در فصل دوم. دو سازنده و تهیه کننده اجرایی از محبوبیت این سریال ابراز خوشحالی کردند. اولین بار در 1 آوریل 2017 این فصل پخش شد ، به عنوان بخشی از شوخی یک آوریل قسمتهای باقیمانده تقریباً چهار ماه بعد پخش هفت را آغاز كردند ، و در همان زمان از فصل دو ادامه یافتند و پخش اولیه در اكتبر 2017 به پایان رسید. اگرچه در اصل برای فصل در نظر گرفته شده بود كه شامل چهارده قسمت باشد ، اما به دلیل تاخیر در تولید سرانجام فقط شامل ده بود.

پس از پایان فصل سوم نمایش ، هارمون و رویلند ، سازندگان مشترک ، می خواستند اطمینان حاصل کنند که در آینده فصل های بیشتری از ریک و مورتی وجود خواهد داشت ، بنابراین آنها می توانند بر روی نمایش تمرکز کنند و در ری خود را به حداقل برسانند. پروژه های دیگر. علاوه بر این ، هارمون ابراز تمایل کرده است که فصل چهارم آینده بیش از ده قسمت باشد. در ماه مه 2018 ، پس از مذاکرات طولانی مدت قرارداد ، Adult Swim با سفارش 70 قسمت جدید در تعداد نامشخصی از فصول ، قرارداد طولانی مدت با سازندگان را اعلام کرد. رویلند اطمینان داشت که این معامله بزرگ تمدید به سازندگان اجازه می دهد تا فاصله بین فصول را به حداقل برسانند ، زیرا آنها می توانند زمان خود را در اطراف برنامه تنظیم کنند و “ماشین را ادامه دهند”.

دانلود زیرنویس rick and morty در ماه مه 2019 ، فصل چهارم سریال Rick and Morty در نوامبر 2019 اعلام شد. فصل چهارم شامل ده قسمت بود که در دو برنامه پخش شده بود. پخش پنج قسمت اول از 10 نوامبر 2019 آغاز شد ، در حالی که پخش پنج قسمت دیگر از 3 مه سال 2020 آغاز شد.