دانلود زیرنویس فارسی سریال Attack on Titan

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن فانتزی ماجراجویانه
4,831 بازدید
دانلود زیرنویس attack to titan
  • نام فیلم: attack on titan مدت زمان: 24mins
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : نویسنده:
  • بازیگران: Yûki Kaji, Marina Inoue, Yui Ishikawa
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 9.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از نابودی شهرش و کشته شدن مادرش ، ارن جیگر جوان قسم می خورد که زمین را از تایتان های انسان نما غول پیکر پاک کند که بشریت را به مرز نابودی کشانده است.

After his hometown is destroyed and his mother is killed, young Eren Jaeger vows to cleanse the earth of the giant humanoid Titans that have brought humanity to the brink of extinction.

489

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال attack on titan:

حمله به تایتان (به ژاپنی: The 撃 巨人 巨人، Hepburn: Shingeki no Kyojin ، روشن “تایتان حمله”) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط حاجیم ایسایاما نوشته و تصویرگری شده است. این مکان در جهانی واقع شده است که بشریت در داخل شهرهایی زند می کند که با سه دیوار عظیم احاطه شده اند و آنها را در برابر انسان شایع انسان شکن های معروف تیتان محافظت می کند. داستان به دنبال ارن یگر است ، که عهد می کند تیتان ها را پس از نابودی شهر تایتان و نابودی مادرش ، نابود کند. حمله به تایتان از سپتامبر 2009 در ماهنامه Bessatsu Shōnen ماهانه کودانشا سریال سازی شده و از ژانویه 2021 در 33 جلد مخزن جمع آوری شده است.

دانلود زیرنویس فارسی سريال Attack on Titan  یک مجموعه تلویزیونی انیمه با اقتباس از مانگا توسط استودیوی ویت (فصل 1–3) و MAPPA (فصل 4) تولید شد. یک فصل 25 قسمته از آوریل تا سپتامبر 2013 پخش شد ، و پس از آن یک فصل 12 قسمته از آوریل تا ژوئن 2017 پخش شد. یک فصل 22 قسمت 22 قسمته در دو قسمت پخش شد ، با 12 قسمت اول از ژوئیه تا اکتبر 2018 و 10 قسمت آخر از آوریل تا جولای 2019 پخش می شوند. فصل چهارم و آخرین بار در دسامبر سال 2020 اکران شد.

حمله به تایتان به یک موفقیت مهم و تجاری تبدیل شده است. از دسامبر سال 2019 ، بیش از 100 میلیون نسخه مانگا در سراسر جهان چاپ شده است ، و این یکی از پرفروش ترین مجموعه های مانگا در تمام دوران است. چندین جایزه از جمله جایزه Kodansha Manga ، جایزه Attilio Micheluzzi و جایزه Harvey را از آن خود کرده است.

خلاصه داستان «حمله به تیتان» :

طرح حمله به تایتان تمدنی را در داخل سه دیوار قرار می دهد ، آخرین مکانی که بشر هنوز در آن زند می کند.

بیش از صد سال پیش ، بشریت پس از ظهور غول های انسان نما به نام تیتان ها ، که به انسان حمله می کنند و از طریق چشم می خورند ، تا مرز نابودی پیش رفت. آخرین بازماندگان بشریت در پشت سه دیوار متحدالمرکز عقب نشینی کردند و تقریباً یک قرن از صلح برخوردار بودند.

دانلود زیرنویس سريال Attack on Titan  برای مقابله با تایتان ها ، ارتش این کشور دنده تحرک Omni-Directional را به کار می رد ، مجموعه ای از قلاب های تقلا و دور کمر و پیشرانه مجهز به گاز که تحرک بسیار زیاد را در سه بعد امکان پذیر می کند.

دانلود زیرنویس سريال Money Heist