دانلود زیرنویس فیلم Prisoners of the Ghostland 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ترسناک
1,380 بازدید
دانلود زیرنویس prisoners of the ghostland 2021
  • نام فیلم: Prisoners of the Ghostland 2021 (Trailer) مدت زمان: 1h 43min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Sion Sono نویسنده: Aaron Hendry, Reza Sixo Safaier
  • بازیگران: Nicolas Cage, Sofia Boutella, Bill Moseley
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 4.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: ایوب ریناز

در فیلم ، مدیسون با دیدگاه های تکان دهنده ای از قتل های وحشتناک فلج می شود و با فهمیدن اینکه این رویاهای بیدار در واقع واقعیت های وحشتناک هستند ، عذاب او بدتر می شود.

In the film, Madison is paralyzed by shocking visions of grisly murders, and her torment worsens as she discovers that these waking dreams are in fact terrifying realities.

1847

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  (Trailer) Prisoners of the Ghostland 2021:

دانلود زیرنویس prisoners of the ghostland 2021 یک فیلم اکشن، ترسناک و هیجان ان ز محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی سیون سونو است که توسط سه کمپانی‌‌ Patriot Pictures و Eleven Arts و Baked Studios تهیه و منتشر شد؛ نویسند این فیلم را نیز آرون هندری و رضا سیکسو صفایی به صورت مشترک بر عهده داشته و هنرمندانی چون نیکلاس کیج، سوفیا بوتلا، نیک کاساوتیس، بیل موزلی، گریس سانتوس، تاکا کاگوچی، جفری روو، جای وست، تاکاتو یونموتو، لورنا کوتو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سیون سونو هنرپیشه، شاعر، رمان‌نویس، کارگردان فیلم و فیلمنامه‌نویس اهل کشور ژاپن است؛ سونو از سال 1984 تاکنون 51 فیلم را در جایگاه کارگردان و فیلمنامه‌نویس در کارنامه‌ کاری خود دارد که 42 فیلم از میان آن‌ها فیلم‌های سینمایی بلند هستند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال money Heist

خلاصه داستان سینمایی”زندانیان سرزمین ارواح”:

زیرنویس فارسی prisoners of the ghostland 2021 فیلم زندانیان سرزمین ارواح Prisoners of the Ghostland 2021 در مورد یک جنایتکار بدنام به نام هیرو (با بازی نیکلاس کیج) است که توسط فرماندار از زندان آزاد میشود تا دختر وی را که در سرزمین ارواح ناپدید شده است، پیدا کند. اکنون هیرو برای زنده ماندن در دنیای ارواح باید یک نفرین شیطانی که این سرزمین را تحت کنترل خود درآورده، از بین برده و…