دانلود زیرنویس فیلم Titane 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: درام علمی تخیلی
1,551 بازدید
دانلود زیرنویس titane 2021
  • نام فیلم: Titane 2021 مدت زمان: 1h 48min
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه،بلژیک
  • کارگردان : Julia Ducournau نویسنده: Julia Ducournau
  • بازیگران: Agathe Rousselle, Vincent Lindon, Garance Marillier, Laïs eh
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 6.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تیتان (انگلیسی: Titane) نام یک فیلم مهیج ترسناک در سال ۲۰۲۱ است که توسط جولیا دوکورنو نوشته و کارگردانی شده است. در این فیلم آگاته روسل نقش زنی با اختلال روانی را بازی می کند که بعد از رابطه با ماشین باردار می شود. بررسی بی بی سی آن را “شوکه کننده ترین فیلم سال 2021” نامید.

Titane is a 2021 body horror thriller film written and directed by Julia Ducournau. It stars Agathe Rousselle as a mentally disturbed woman who becomes pregnant after having s.. with a car. A review from the BBC called it “the most shocking film of 2021.

1932

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Titane 2021:

دانلود زیرنویس titane 2021 تیتان (انگلیسی: Titane‎) فیلمی درام محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ژولیا دوکورنو است. این فیلم در جشنواره کن ۲۰۲۱ برندهٔ نخل طلا شد.

دانلود زیرنویس فیلم The Card Counter 2021

خلاصه داستان سینمایی”تیتان”:

زیرنویس فارسی titane 2021 تیتان دربارهٔ قاتلی سریالی به نام الکسیا است که در کودکی صفحه‌ای از تیتانیوم در جمجمه‌اش قرار داده شده! این قاتل سریالی- که گرفتار تمایلات غیرمتعارف به خودروهای ف ی است و از بدنش، سیالی شبیه نفت ترشح می‌شود- با سوزنی بافتنی که میان موهایش است هر آن که قصد نزدیکی متعارف با وی دارد را به درک واصل می‌کند!! پس از انجام یکی از قتلها، الکسیا مجبور به فرار به منطقه‌ای دوردست شده و با آتش‌نشانی میانسال با نام وینسنت آشنا می‌گردد بی‌خبر از آن که وینسنت درواقع پدرش است…

دانلود زیرنویس فیلم  Nightbooks 2021