دانلود زیرنویس فیلم Before Midnight 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,669 بازدید
دانلود زیرنویس before midnight 2013
  • نام فیلم: Before Midnight 2013 مدت زمان: 1h 49min
  • زبان: انگلیسی،یونانی،فرانسوی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا،یونان
  • کارگردان : Richard Linklater نویسنده: Richard Linklater, Ethan Hawke, Julie Delpy
  • بازیگران: Ethan Hawke, Julie Delpy
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: IMDB-DL

در آخرین شب تعطیلات عجیب و غریب خود در یونان ، عاشقان قدیمی جسی (اتان هاوک) و سلین (جولی دلپی) زند مشترک خود را به یاد می آورند و انتخاب های مختلف ممکن است به ارمغان بیاورد.

On the last night of their idyllic Greek vacation, longtime lovers Jesse (Ethan Hawke) and Celine (Julie Delpy) reminisce about their lives together and what different choices might have brought.

1798

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  No Before Midnight 2013:

دانلود زیرنویس before midnight 2013 پیش از نیمه‌شب (به انگلیسی: Before Midnight) فیلمی در ژانر درام به کارگردانی ریچارد لینکلیتر است. این فیلم دنباله فیلم‌های پیش از طلوع (۱۹۹۵) و پیش از غروب (۲۰۰۴) می‌باشد. همانند فیلم‌های قبلی این فیلم نیز با بازی ایتن هاک و ژولی دلپی دنبال می‌شود. این فیلم در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۳ اکران سراسری شد.

خلاصه داستان سینمایی”پیش از نیمه‌شب”:

زیرنویس فارسی before midnight 2013 جسی و سلین را در یونان می‌بینیم. تقریباً بیست سال از زمانی که برای اولین بار آن‌ها یکدیگر را در قطاری به مقصد وین ملاقات کردند گذشته‌است. اکنون شاهد عشقی هستیم که غبار سالیان زند مشترک بر آن نشسته‌است.

دانلود زیرنویس فارسی سریال money Heist