دانلود زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,767 بازدید
دانلود زیرنویس Before Sunrise 1995
  • نام فیلم: Before Sunrise 1995 مدت زمان: 1h 41min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا، اتریش
  • کارگردان : Richard Linklater نویسنده: Richard Linklater,Kim Krizan
  • بازیگران: Ethan Hawke, Julie Delpy
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 8.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگام سفر با قطار در اروپا ، جسی ، مرد آمریکایی ، با سلین ، زن فرانسوی آشنا می شود. در آخرین روز خود در اروپا قبل از بازگشت به آمریکا ، تصمیم می رد ساعات باقی مانده خود را با او بگذراند.

While travelling on a train in Europe, Jesse, an American man, meets Celine, a French woman. On his last day in Europe before returning to the US, he decides to spend his remaining hours with her.

1682

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Before Sunrise 1995:

دانلود زیرنویس Before Sunrise 1995 پیش از طلوع (به انگلیسی: Before Sunrise) فیلمی به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و محصول سال ۱۹۹۵ آمریکا می‌باشد. این فیلم اثری درام با داستانی به قلم ریچارد لینکلیتر و کیم کریزان می‌باشد. قسمت‌های دوم و سوم این فیلم به ترتیب در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۱۳ به نام‌های پیش از غروب و پیش از نیمه شب ساخته شدند.

خلاصه داستان سینمایی پیش از طلوع:

زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 داستان از قطاری که به سمت پاریس حرکت می‌کند آغاز می‌شود و دختری به نام سلین در کنار یک خانواده آلمانی نشسته است (سلین پس از ملاقات با مادربزرگش از مجارستان به سمت پاریس برای بازگشتن به دانشگاه در راه است). که به سروصدای خانواده آلمانی از آن ردیف جدا شده و به چند ردیف عقب‌تر در ردیف کنار پسری به نام جسی (جیمز) که برای تفریح به اروپا آمده و قرار است روز بعد از وین به آمریکا محل زند خود پرواز کند، آغاز می‌شود. در این میان این دو شروع به گفتگو می‌کنند که سر آغاز یک رابطه می‌شود. جسی به سلین پیشنهاد می‌دهد برای صحبت بیشتر با یکدیگر در میان راه در وین پیاده شوند. بیشتر فیلم به صحبت این دو در خیابان‌های وین می‌انجامد تا اینکه زمان جدایی سلین و جسی فرا می‌رسد… سینمایی Before Sunrise 1995

دانلود زیرنویس فیلم night house