دانلود زیرنویس فیلم night house 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
2,555 بازدید
دانلود زیرنویس night house
  • نام فیلم: night house مدت زمان: 1h 48min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : David Bruckner نویسنده: Ben CollinsLuke Piotrowski
  • بازیگران: StarsRebecca HallSarah GoldbergVondie Curtis-Hall
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بیوه شروع به فاش کردن اسرار مزاحم شوهرش می کند.

A widow begins to uncover her recently deceased husband’s disturbing secrets.

1378

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم night house :

دانلود زیرنویس فیلم night house خانه شب (به انگلیسی: The Night House) یک فیلم ترسناک روانی آمریکایی محصول سال 2020 ، به کارگردانی دیوید بروکنر ، بر اساس فیلمنامه اصلی بن کالینز و لوک پیوتروسکی است. در آن ربکا هال ، سارا گلدبرگ ، ایوان جونی ت ، استیسی مارتین و وندی کرتیس هال بازی می کنند.

اولین نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم ساندنس در 24 ژانویه 2020 بود. قرار است در 20 آگوست 2021 توسط Searchlight Pictures منتشر شود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی فیلم night house :

بث (ربکا هال) که از مرگ غیرمنتظره شوهرش غافل ر می شود ، تنها در خانه ای کنار دریاچه ای که برایش ساخته بود ، تنها می ماند. او تا آنجا که می تواند تلاش می کند تا آن را در کنار هم نگه دارد – اما پس از آن رویاها روی می دهند. چشم اندازهای ناراحت کننده ای از حضور در خانه او را صدا می زنند ، با یک جذابیت شبح ان ز به او اشاره می کنند ، اما روشنایی شدید روز هرگونه اثری از یک جنایت را از بین می برد. برخلاف توصیه دوستانش ، او شروع به کندن وسایل او می کند و مشتاق پاسخ است. آنچه او پیدا می کند اسرار عجیب و وحشتناکی است و رازی است که او مصمم به حل آن است.

معروفترین نقد به زیرنویس خانه شب :

زیرنویس فیلم خانه شبدر فوریه 2019 ، اعلام شد که ربکا هال به گروه بازیگران فیلم پیوسته است و دیوید بروکنر از فیلمنامه بن کالینز و لوک پیوتروسکی کارگردانی می کند. دیوید اس گویر به عنوان تهیه کننده این فیلم خدمت خواهد کرد.

عکاسی اصلی در ماه مه 2019 در سیراکوز نیویورک آغاز شد. دانلود زیرنویس night house این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 24 ژانویه 2020 به نمایش درآمد. اندکی بعد ، Searchlight Pictures حق پخش فیلم را به دست آورد. قرار بود در 16 ژوئیه 2021 ، قبل از انتقال تاریخ به 20 اوت 2021 ، منتشر شود.

طبق نظر جمع کننده مرور Rotten Tomatoes ، 88٪ از 24 منتقد فیلم را با یک بررسی مثبت و میان ن امتیاز 6.90/10 ارزیابی کرده اند. اجماع منتقدان وب سایت می گوید: “The Night House به رهبری ربکا هال ، عملکرد مهیج را ارائه می دهد ، وحشت جوی را ارائه می دهد که از نظر فکری و احساسی در ر است.” در Metacritic ، امتیاز متوسط فیلم 62 از 100 ، بر اساس 7 منتقد است ، که نشان می دهد “به طور کلی نظرات مطلوب” است.