دانلود زیرنویس فیلم Before Sunset 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,185 بازدید
دانلود زیرنویس before sunset 2004
  • نام فیلم: Before Sunset 2004 مدت زمان: 1h 20min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Richard Linklater نویسنده: Richard Linklater, Ethan Hawke, Julie Delpy
  • بازیگران: Ethan Hawke, Julie Delpy
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 8.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سلین و جسی ، که نه سال پیش در وین با هم ملاقات کردند ، دوباره برای یک روز در پاریس روی هم رفتند. آنها با هم سعی می کنند بفهمند اگر در آن زمان به احساسات خود عمل می کردند چه اتفاقی می افتاد.

Celine and Jesse, who met nine years ago in Vienna, cross paths again for a single day in Paris. Together, they try to find out what might have happened if they had acted on their feelings back then.

1801

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  No Before Sunset 2004:

دانلود زیرنویس before sunset 2004 پیش از غروب (به انگلیسی: Before Sunset) فیلمی به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و محصول سال ۲۰۰۴ آمریکا است. این فیلم درامی با داستانی به روایت ریچارد لینکلیتر، ایتن هاک و ژولی دلپی می‌باشد. فیلمنامه این فیلم در سال ۲۰۰۴ نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شد..

خلاصه داستان سینمایی”پیش از غروب”:

زیرنویس فارسی before sunset 2004 داستان فیلم ادامه پیش از طلوع است که در پایان داستان پیش، جسی (ایتن هاک) و سلین (ژولی دلپی) قرار شد که پس از شش ماه در همان مکان با یکدیگر ملاقات کنند. پس از شش ماه جسی به وین می‌رود اما سلین در آنجا نیست. پس از این اتفاق شروع به نوشتن کتاب خاطرات خود در تنها روزی که با سلین در خیابانهای وین قدم می‌زد. پس از نوشتن این کتاب او به پاریس رفته و به‌طور اتفاقی سلین را در یک کتابفروشی می‌بیند…

دانلود زیرنویس سریال game of thrones