دانلود زیرنویس فیلم Beastly 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه فانتزی
1,152 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم beastly 2011
  • نام فیلم: Beastly 2011 مدت زمان: 1h 26min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Daniel Barnz نویسنده: Daniel Barnz
  • بازیگران: Alex Pettyfer, Vanessa Hudgens, Mary-Kate Olsen, Peter Krause, LisaGay Hamilton, Neil Patrick Harris
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 5.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

وقتی کایل ، یک دانشجوی مغرور ، کندرا را تحقیر می کند ، او را لعنت می کند ، که او را به یک جانور تبدیل می کند. برای بازگشت به شکل انسانی خود ، کایل باید عشق واقعی خود را در عرض یک سال پیدا کند.

When Kyle, an arrogant student, humiliates Kendra, she puts a curse on him, which transforms him into a beast. To revert to his human form, Kyle needs to find his true love within a year.

1763

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Beastly 2011:

دانلود زیرنویس beastly 2011 حیوان‌صفت فیلمی آمریکایی با ژانر رمانتیک و فانتزی است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده‌است. کارگردان فیلم دانیل بارنز می‌باشد. این فیلم در مونترال فیلمبرداری شده‌است.

خلاصه داستان سینمایی”حیوان‌صفت”:

زیرنویس فارسی beastly 2011 در دبیرستان آکادمی باکستون ، کایل کینگزون ثروتمند ، مغرور ، خودشیفته و متعصب دانش آموزی است که به همکلاسی های خود احترام نمی گذارد. هنگامی که کایل به عنوان نماینده دانش آموزان انتخاب می شود ، او از کندرا طرد شده ، معروف به جادوگر ، شوخی می کند: او را به مهمانی دعوت می کند و در مقابل همکلاسی های خود تحقیر می کند. با این حال ، کندرا با طلسمی او را نفرین می کند که کایل را به روح او زشت می کند. بعلاوه ، او به او می گوید اگر کسی را پیدا کند که دوستش داشته باشد ظرف یک سال ، برای همیشه محکوم به آن ظاهر است. فیلم beastly 2011 وقتی پدر كایل ، راب كینگسون ، او را می بیند ، كایل را نزد متخصصان می برد اما پزشكان نمی دانند چه باید بكنند ، بنابراین راب كایل را در یك آپارتمان با یك خدمتكار و یك معلم خصوصی نابینا مخفی می كند. وقتی کایل همسرش لیندی را در خیابان می بیند ، او را از دست یک فروشنده خطرناک مواد مخدر نجات می دهد و برای محافظت از او او را به آپارتمانش می آورد. حالا تنها امید او این است که لیندی عاشق او شود.

دانلود زیرنویس فیلم night house