دانلود زیرنویس فیلم American Psycho 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام کمدی
2,573 بازدید
دانلود زیرنویس American Psycho 2000
  • نام فیلم: American Psycho 2000 مدت زمان: 1h 41min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : کانادا، ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Mary Harron نویسنده: Mary Harron
  • بازیگران: Christian Bale, Willem Dafoe, Jared Leto, Josh Lucas, Samantha Mathis, Matt Ross, Bill Sage, Chloë Sevigny, Cara Seymour, Justin Theroux, Guinevere Turner, Reese Witherspoon
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پاتریک بیتمن ، یک بانکدار سرمایه گذاری ثروتمند ، نفس روانی خود را از دوستان خود پنهان می کند. بعدها ، تخیلات غیر منطقی او افزایش می یابد و او تسلیم خونخواهی غیرقابل کنترل می شود.

Patrick Bateman, a wealthy investment banker, hides his psychopathic ego from his friends. Later, his illogical fantasies escalate and he submits to an uncontrollable bloodlust.

1625

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  American Psycho 2000:

 دانلود زیرنویس American Psycho 2000 روانی آمریکایی (انگلیسی: American Psycho‎) یک فیلم آمریکایی کمدی سیاه و ترسناک به کارگردانی ماری هرون است که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از برت ایستون الیس ساخته شده‌است. دانلود زیرنویس فیلم night house

خلاصه داستان سینمایی ‌روانی آمریکایی :

فیلم American Psycho 2000 پاتریک بیتمن (کریستین بیل) جوانی اهل نیویورک و معقول و خوش سر و اس است. اما در پشت این چهرهٔ او، یک هیولا نهفته‌است. بیتمن شب‌ها کار واقعی اش را شروع می‌کند و به شکار و کشتن ولگردها و زنان خیابانی می‌پردازد.