دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Lord of the Rings: The Two Towers 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
1,847 بازدید
دانلود زیرنویس The Lord of the Rings The Two Towers 2002
  • نام فیلم: The Lord of the Rings: The Two Towers مدت زمان: 179 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : نیوزیلند, ایالات متحده
  • کارگردان : Peter Jackson نویسنده: Eric Roth
  • بازیگران: Fran Walsh, Philippa Boyens, Stephen Sinclair, Peter Jackson
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

فرودو و سام با کمک گولوم وارد موردور می شوند. همزمان با حمله سارومان از قلمرو خود ، تعدادی از متحدان جدید برای دفاع از ایسنگارد به همراهان سابق خود می پیوندند.

Frodo and Sam arrive in Mordor with the help of Gollum. A number of new allies join their former companions to defend Isengard as Saruman launches an assault from his domain.

506

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم The Lord of the Rings: The Two Towers 2002:

ارباب حلقه‌ها: دو برج (به انگلیسی: The Lord of the Rings: The Two Towers) فیلمی فانتزی حماسی به‌کارگردانی پیتر جکسون است که براساس جلد دوم رمان ارباب حلقه‌ها به‌قلمِ جی. آر. آر. تالکین ساخته شده‌است.
این دومین قسمت از سه‌گانهٔ سینمایی ارباب حلقه‌ها محسوب می‌شود و دنباله‌ای بر ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (۲۰۰۱) است.

خلاصه داستان:

سه روز از داستان یاران حلقه گذشته‌است. در ابتدا، فرودو همراه با سم در سنگلاخ‌های امین میول سرگردان‌اند، تا این‌که موجودی به‌نام گالوم را که در تعقیب آن‌ها بود را می‌ رند و فرودو پس از اعتماد به او ، از او می‌خواهد که آن‌ها را تا دروازه‌ی سیاه، موردور هدایت کند.
از سوی دیگر مری و پیپین به‌دستِ گروهی از ارک‌ها گرفتار شده‌اند و ارک‌ها می‌خواهند آن‌ها را به آیزنگارد ببرند. آراگورن، لگولاس و ملی هم به‌دنبالِ ارک‌هایند تا مری و پیپین را نجات دهند. سارومان در آیزنگارد قدرت خود را افزایش داده و می‌خواهد با سائورون متحد شود تا دنیای انسان‌ها را نابود کنند و قدرت دو برج یعنی اورتانک و باراد-دور را بر آن‌ها اعمال کند.