دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Hangover Part III 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی کمدی
1,482 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Hangover Part III
  • نام فیلم: The Hangover Part III مدت زمان: 1h 40min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Todd Phillips نویسنده: Todd Phillips, Craig Mazin, Jon Lucas, Scott Moore
  • بازیگران: Bradley Cooper, Zach Galifianakis, Ed Helms, Justin Bartha
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پس از مرگ پدر آلن ، کیسه گرگ تصمیم می رد تا آلن را برای درمان مشکلات روانی خود به همراه داشته باشد. اما در راه رفتن به بیمارستان ، اوضاع به هم می ریزد زیرا کوله گرگ مورد حمله قرار می رد و داگ ربوده می شود. حالا آنها باید دوباره آقای چاو را پیدا کنند تا او را به گانگستری که داگ را ربوده بود ، نجات دهد.

In the aftermath of the death of Alan’s father, the wolfpack decide to take Alan to get treated for his mental issues. But things start to go wrong on the way to the hospital as the wolfpack is assaulted and Doug is kidnapped. Now they must find Mr. Chow again in order to surrender him to the gangster who kidnapped Doug in order to save him.

2362

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Hangover Part III 2013:

دانلود زیرنویس The Hangover Part III  قسمت سوم خماری یک فیلم کمدی جنایی آمریکایی 2013 و دنباله قسمت دوم خماری (2011) است که توسط Legendary Pictures تهیه و توسط Warner Bros. Pictures توزیع شده است. این سومین و آخرین قسمت از سه گانه The Hangover است. در این فیلم بردلی کوپر ، اد هلمز ، زک گالیفیاناکیس ، جاستین بارتا ، کن جونگ و جان گودمن بازی می کنند و تاد فیلیپس فیلمنامه ای را که توسط خودش و کریگ مازین نوشته شده است کارگردانی می کند.

The Hangover Part III چند روز قبل از اکران The Hangover Part II و Mazin ، که نویسنده قسمت دوم بودند ، اعلام شد. روی کشتی آورده شد در ژانویه 2012 ، بازیگران اصلی برای بازی مجدد امضا کردند. در مارس 2012 ، برادران وارنر اعلام کرد که آخر هفته یادبود ایالات متحده منتشر می شود. نقش های مکمل بین ماه های ژوئن و سپتامبر 2012 انتخاب شدند. عکاسی اصلی در سپتامبر 2012 در لس آنجلس ، کالیفرنیا آغاز شد و قبل از حرکت به نوگالس ، آریزونا و لاس وگاس ، نوادا آغاز شد. این فیلم در 13 مه 2013 در لس آنجلس ، کالیفرنیا به نمایش درآمد و در 23 مه 2013 به صورت بین المللی اکران شد. این فیلم نقدهای منفی از منتقدان دریافت کرد و 362 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

خلاصه داستان سینمایی”خماری”:

دانلود زیرنویس فارسی The Hangover Part III  فیلم “کوله پشتی گرگ” (فیل ، استو ، داگ و آلن) در حالی که سعی می کنند بعد از یک دوره لیسانس در بانکوک ، آلن را پس از مواجهه با یک بحران شخصی به کمک مورد نیاز خود برساند. با این حال ، هنگامی که حادثه ای از فیلم اصلی به سراغ آنها می آید ، همه چیز به هم می ریزد.

دانلود زیرنویس سریال Squid Game