دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام ماجراجویانه
11,790 بازدید
دانلود زیرنویس Squid Game
  • نام فیلم: Squid Game مدت زمان:
  • زبان: Korean کشور سازنده : South Korea
  • کارگردان : Dong-hyuk Hwang نویسنده:
  • بازیگران: Wi Ha-Joon, Lee Ji-Ha, Hoyeon Jung
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان افرادی که به دلایل مختلف در زند شکست می خورند ، اما ناگهان دعوت اسرارآمیزی برای شرکت در یک بازی زنده ماندن دریافت می کنند تا ده میلیون دلار آمریکا برنده شوند. این بازی در مکانی نامعلوم برگزار می شود و شرکت کنندگان تا زمان برنده نهایی قفل می شوند.دانلود زیرنویس سریال Squid Game  داستان شامل بازیهای محبوب کودکان در دهه 1970 و 1980 کره است ، مانند بازی ماهی مرکب ، ترجمه تحت اللفظی نام کره ای آن ، که نوعی برچسب است که در آن در خط حمله و دفاع از ه ای به شکل مرکب در خاک استفاده می شود.

A story of people who fail at life for various reasons, but suddenly receive a mysterious invitation to participate in a survival game to win ten million US dollars. The game takes place at an unknown location, and the participants are locked up until there is a final winner. The story will incorporate popular children’s games from the 1970s and 1980s of Korea, such as squid game, literal translation of its Korean name, which is a type of tag where offense and defense use a squid-shaped board drawn in the dirt.

2154

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

مینو در 4 اکتبر 2021 در 8:59 ب.ظ گفته:

پاسخ

ترجمه بسیار بد و مزخرف. انگار متن انگلیسی رو دادی گوگل ترنزلیت عیناً کپی پیست کردی. با توجه به اینکه زبان اصلی سریال هم برای نود درصدمون قابل درک نیست اصلا خیلی بده. خیلی جاها هم که اصن زیرنویس نداشت!

    admin_film2subtitle1 در 5 اکتبر 2021 در 5:36 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    چند تا ترجمه دیگه اضافه شد

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Squid Game :

دانلود زیرنویس سریال Squid Game یک مجموعه تلویزیونی طنز کمدی درام آمریکایی است که توسط مایک وایت ایجاد ، نوشته و کارگردانی شده است و در 11 ژوئیه 2021 در HBO پخش شد. این سریال در اکتبر 2020 به رنگ سبز روشن شد ، در اواخر سال 2020 در هاوایی فیلمبرداری شد و دارای یک گروه است از بازیگران آن می توان به موری بارتلت ، کانی بریتون ، جنیفر کولیج ، الکساندرا دادداریو ، جیک لیسی ، ناتاشا روتول و استیو زان اشاره کرد. فصل اول ، شامل 6 قسمت ، مربوط به زند کارکنان و مهمانان در یک استراحتگاه گرمسیری در هاوایی است. پس از استقبال منتقدان ، این نمایش به عنوان مجموعه گلچین تجدید شد ، که داستان گروهی از مسافران مختلف را در طول اقامت خود در یکی دیگر از ملک های سفید لوتوس روایت می کند.

جون هو هنگام سفر به مکان جزیره بازی در بین کارکنان نقاب دار پنهان می شود. پس از بیدار شدن در خوابگاه ها ، بازیکنان آماد بیشتری دارند و شروع به تشکیل اتحاد می کنند. هون ، سانگ وو ، بازیکن 001 و بازیکن 199 با هم متحد می شوند و توجه داشته باشید که اکثر بازیکنان بازگشتند ، از جمله بازیکن 212 ، که اولین کسی بود که برای خروج التماس کرد. بازیکن 067 دزدکی وارد دریچه ها می شود و کارکنان کارخانه را در آشپزخانه مشاهده می کند. در بازی دوم ، بازیکنان باید از میان وعده عسلی شکر شکل مهر شده را انتخاب کنندبه سانگ وو با استفاده از اطلاعات پخش کننده 067 به سرعت بازی را شناسایی می کند ، اما به هم تیمی های خود هشدار نمی دهد و ساده ترین شکل را برای خود انتخاب می کند. هون بازی را با وجود داشتن سخت ترین شکل ، چتر ، با لیسیدن عسل عسل برای ذوب شدن آن به پایان می رساند. بازیکن 212 به Deok-su کمک می کند تا بازی را با یک فندک قاچاق تکمیل کند. بازیکن قبل از خودکشی یک کارمند با رتبه بالاتر را گروگان می رد. کارمند کشته می شود و جون هو ماسک جدید را بر می دارد.

سریال Squid Game با ثبت آمار ۱۱۱ میلیون بیننده در یک ماه اول، رسماً به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

زیرنویس فارسی سریال squid game :

ششمین و آخرین بازی ، بازی Squid است، با گي هون در حمله و سانگ وو در دفاع. هون سانگ وو را شکست می دهد ، اما از تکمیل بازی خودداری می کند. او برای خاتمه بازی از بند سوم استناد می کند ، اما سانگ وو با چاقو به خود ضربه می زند و از هون می خواهد که از پول جایزه برای کمک به مادر سانگ وو استفاده کند. هون به خانه برمی گردد و متوجه می شود مادرش فوت کرده است. یک سال بعد ، -هون هنوز از تجربه خود آسیب می بیند و به سختی پول جایزه خود را لمس کرده است. یک شب او یک کارت دعوت بازی طلا دریافت می کند و در پاسخ به آن ، بازیکن 001 ، او ایل نام ، هنوز زنده است اما در حال مرگ است. ایل نام یکی از VIP ها است ، “میزبان” (که بازی را در کنار Front Man ، In-ho همکاری می کرد) ، و مغز متفکر پشت عملیات بازی ، که برای سرگرم کردن افراد ثروتمند بی حوصله مانند خودش ساخته شده است. ایل نام توضیح می دهد که فقرا و افراد ثروتمند زند یکنواختی را پشت سر می گذارند و او سعی می کرد راهی برای لذت بردن از زند بیابد. او همچنین در حال آزمایش این بود که آیا بشریت هیچ خوبی ذاتی در آن باقی مانده است یا خیر ، به هون یادآوری کرد که علی رغم مشاهده خونریزی در بازی اولیه ، او و سایر شرکت کنندگان باز هم بازگشتند و جان یکدیگر را فدا کردند تا پول جایزه را برای خود به دست آورند. به بازی های خاص بر اساس خاطرات دوران کودکی ایل نام است و او تصمیم گرفت خودش به خاطر نوستالژی شرکت کند. ایل نام از -هون می خواهد آخرین بازی را با او انجام دهد ، امتحانی دیگر تا ببیند آیا بشریت خوبی در خود دارد یا خیر-آیا کسی قبل از نیمه شب به یک مرد در خیابان کمک می کند یا خیر. هون برنده می شود اما ایل نام می میرد ، اگرچه احتمالاً نه قبل از اینکه شاهد از دست دادن او باشد. -هون از حماقت خود بیرون می آید و به وعده های خود عمل می کند: او برادر سای بایوک را از یتیم خانه بیرون می آورد و به مادر سنگ وو سهم خود را از پول جایزه می دهد. هون قصد دارد کشور را ترک کند تا دوباره با دخترش ارتباط برقرار کند ، اما در راه شخصی را می بیند که با همان بازیگر بازی که او را دعوت کرده بود ، بازی می کند. هون کارت مرد را می رد و با شماره تماس می رد ، حالا تصمیم گرفته است که آنها را بفهمد.