دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Hangover Part II 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
2,244 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Hangover Part II
  • نام فیلم: The Hangover Part II مدت زمان: 1h 42mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Todd Phillips نویسنده: Craig Mazin, Scot Armstrong, Todd Phillips, Jon Lucas, Scott Moore
  • بازیگران: Bradley Cooper, Zach Galifianakis, Ed Helms, Justin Bartha
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

استو ازدواج می کند. او به همراه داگ ، فیل ، و برادر شوهرش تدی ، متأسفانه آلن را برای عروسی به تایلند دعوت می کند. استو ، آلن و فیل پس از یک شب آرام در ساحل با یک آبجو و تست مارشملو در آتش سوزی اردوگاه ، در یک آپارتمان تیره در بانکوک بیدار می شوند. داگ به تفرجگاه بازگشته است ، اما تدی گم شده است ، یک میمون با انگشت قطع شده وجود دارد ، سر آلان تراشیده شده است ، استو روی صورتش خالکوبی کرده است ، و هیچ کدام از آنها را به خاطر نمی آورند. گروه گرگ ها قدم های خود را از طریق چوب های نوار ، سالن های خالکوبی و میمون های کوکائین فروشی در خیابان های بانکوک باز می گردانند و سعی می کنند تدی را قبل از عروسی پیدا کنند.

Stu is getting married. Along with Doug, Phil, and his soon-to-be brother-in-law Teddy, he regretfully invites Alan to Thailand for the wedding. After a quiet night on the beach with a beer and toasting marshmallows by the camp fire, Stu, Alan and Phil wake up in a seedy apartment in Bangkok. Doug is back at the resort, but Teddy is missing, there’s a monkey with a severed finger, Alan’s head is shaved, Stu has a tattoo on his face, and they can’t remember any of it. The wolf-pack retrace their steps through strip clubs, tattoo parlors and cocaine-dealing monkeys on the streets of Bangkok as they try and find Teddy before the wedding.

2357

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Hangover Part II 2011:

دانلود زیرنویس The Hangover Part II یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال 2011 است که توسط Legendary Pictures تولید شده و توسط Warner Bros. Pictures توزیع شده است. این دنباله فیلم 2009 خماری و دومین قسمت از سه گانه خماری است. به کارگردانی تاد فیلیپس ، که فیلمنامه را با کریگ مازین و اسکات آر رانگ نوشتند ، برادلی کوپر ، اد هلمز ، زاک گالیفیاناکیس ، کن جونگ ، جفری تامبور ، جاستین بارتا و پل جیاماتی بازی می کنند.

توسعه در آوریل 2009 ، دو ماه قبل از انتشار The Hangover آغاز شد. بازیگران اصلی در مارس 2010 انتخاب شدند تا نقش خود را از اولین فیلم بازی کنند. تولید در اکتبر 2010 ، در انتاریو ، کالیفرنیا ، قبل از حرکت در محل در تایلند آغاز شد. این فیلم در 26 مه 2011 اکران شد و در طول نمایش خود ، پرفروش ترین کمدی با درجه R شد.

سومین و آخرین قسمت ، The Hangover Part III ، در 23 مه 2013 اکران شد.

خلاصه داستان سینمایی”خماری”:

دانلود زیرنویس فارسی The Hangover Part II این فیلم داستان فیل ، استو ، آلن و داگ را روایت می کند که برای عروسی استو به تایلند سفر می کنند. بعد از مهمانی لیسانس در لاس وگاس ، استو هیچ شانسی نمی کند و یک پیش غذای ایمن و آرام قبل از ازدواج انتخاب می کند. همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و منجر به خماری بد دیگری می شود که هیچ خاطره ای از شب گذشته ندارد.

دانلود زیرنویس سریال Squid Game