دانلود زیرنویس فارسی فیلم Tears of The Sun 2003

تاریخ اکران : 2003 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام
612 بازدید
دانلود زیرنویس Tears of the Sun 2003
  • نام فیلم: اشک های خورشید مدت زمان: 2 ساعت 1 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Antoine Fuqua نویسنده: Alex Lasker, Patrick Cirillo
  • بازیگران: Bruce Willis, Cole Hauser, Monica Bellucci
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6 با 123959 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک فرمانده ویژه برای تیم خود به منظور نجات پزشک که تنها در صورت موافقت با 70 پناهنده نیز به آنها ملحق می شود ، تیم خود را به جنگل نیجریه هدایت می کند.

A Special-Ops commander leads his team into the Nigerian jungle in order to rescue a doctor who will only join them if they agree to save 70 refugees too.

29120

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Tears of the Sun 2003

دانلود زیرنویس فیلم Tears of the Sun Tears of the Sun یک فیلم هیجان انگیز اکشن در سال 2003 است که یک مأموریت نجات تیم نیروی دریایی ایالات متحده در میان نسخه قرن بیست و یکم جنگ داخلی در نیجریه را به تصویر می کشد.ستوان A.K.واترز (بروس ویلیس) به تیم فرستاده شده برای نجات شهروند ایالات متحده دکتر لنا فیور کندریکس (مونیکا بلوچی) قبل از نزدیک شدن شورشیان به بیمارستان جنگل خود ، فرمان می دهد.این فیلم توسط آنتوان فوکا کارگردانی شده است.

آشفتگی در نیجریه به دنبال کودتای نظامی به رهبری ژنرال تبعید مصطفی یاکوبو که در آن بنا بر گزارش ها رئیس جمهور ساموئل آزوکا و تمام خانواده وی ترور شده اند ، فوران می کند.دشمنی قومی بین مسلمانان فولانی در شمال و مسیحی IBO در جنوب است.خارجی ها کشور و ستوان A.K.واترز و تیم SEAL نیروی دریایی ایالات متحده که از Zee ، Slo ، Red ، Lake ، Silk ، Doc و Flea متشکل از Zee ، Slo ، Red ، Lake ، Doc و Flea ، سوار هواپیما هری اس. ترومن ، توسط کاپیتان بیل رودز برای استخراج دکتر لنا فیور کندریکس ، ایالات متحده اعزام شده است.شهروند با ازدواج با مرحوم دکتر جان کندریکس که توسط شورشیان در سیرالئون کشته شد.مأموریت ثانویه آنها استخراج کشیش و دو راهبه مأموریت است ، در صورت انتخاب آنها.

تیم و پناهندگان تحریک شده و پشت برنامه ، پس از وقوع روز ، مأموریت بیمارستان را ترک می کنند.در شب ، آنها یک استراحت کوتاه دارند.شورشیان به سرعت به موقعیت خود نزدیک می شوند و واترز به طور مخفیانه یکی را می کشد.کندریکس به واترز هشدار می دهد که شورشیان به این مأموریت می روند ، اما او مصمم است که دستورات خود را انجام دهد و آنها به نقطه استخراج ادامه می دهند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Tears of the Sun

ویلیس از طریق شرکت Cheyenne Enterprises ، شرکت تولیدی وی ، از آفتاب تولید کرد.بازیگران اشک زیرنویس فارسی Tears of the Sun 2003 خورشید شامل پناهندگان واقعی آفریقایی که در ایالات متحده زندگی می کنند ، شامل می شود.سودانی پسران را گم کردند.

واترز به کندریکس می رسد و به او می گوید که شورشیان در بیمارستان و مأموریت خود بسته می شوند و دستورات وی برای استخراج شهروندان آمریکایی است.با این حال ، کندریکس بدون اینکه بیمارانش را خیلی دوست داشته باشد از ترک خودداری می کند.واترز برای گزینه ها رودز را فراخوانی می کند.وی پس از یک مکالمه کوتاه ، به خواسته های کندریکس اعتراف کرد و موافقت می کند که این پناهندگان را قادر به راه رفتن کند.Kendricks شروع به مونتاژ توانا برای پیاده روی 12 کیلومتری (7.5 مایل) می کند.کشیش و راهبه ها برای مراقبت از مجروحان عقب مانده اند.

The Last of Us زیرنویس