دانلود زیرنویس فارسی فیلم Nowhere Special 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
656 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Nowhere Special 2020
  • نام فیلم: Nowhere Special مدت زمان: 1h 36min
  • زبان: English کشور سازنده : UK
  • کارگردان : Uberto Pasolini نویسنده: Uberto Pasolini
  • بازیگران: James Norton, Daniel Lamont, Eileen O'Higgins
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

“Nowhere Special” با الهام از رویدادهای واقعی ، جیمز نورتون (“دره خوش” ، “آقای جونز” ، “زنان کوچک”) را در نقش جان پنجاه و پنج ساله تمیزکننده پنجره ها ، که زند خود را وقف تربیت پسرش کرده است ، نشان می دهد. ، پس از اینکه مادر کودک آنها را بلافاصله پس از زایمان ترک کرد. وقتی فقط چند ماه به جان مهلت داده می شود ، او سعی می کند یک خانواده جدید و کامل برای پسر سه ساله خود بیابد ، که مصمم است او را از واقعیت وحشتناک او محافظت کند.

Inspired by true events, “Nowhere Special” features James Norton (“Happy Valley”, “Mr Jones”, “Little Women”) as thirty-five-year-old window cleaner John, who has dedicated his life to bringing up his son, after the child’s mother left them soon after giving birth. When John is given only a few months to live, he attempts to find a new, perfect family for his three-year-old son, determined to shield him from the terrible reality of the situation.

2748

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Nowhere Special 2020:

دانلود زیرنویس فیلم Nowhere Special محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی Uberto Pasolini در سال 2021 ساخته شده است. در فیلم یک جای معمولی بازیگرانی چون Daniel Lamont، Eileen O&apos;Higgins، James Norton، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم “یک جای معمولی”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Nowhere Special داستان این فیلم که با الهام از رویدادهای واقعی می باشد درباره‌ی یک مرد پنجره تمیز کن 50 ساله‌ به نام جان است که همسرش بعد از زایمان بلافاصله او و فرزند تازه متولد شده‌اش را ترک می کند به همین خاطر او تمام زند ش را وقف تربیت کردن پسرش می کند.
دانلود زیرنویس Titane 2021