دانلود زیرنویس فارسی فیلم Infernal Affairs III 2003

تاریخ اکران : 2003 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
240 بازدید
دانلود زیرنویس Infernal Affairs III 2003
  • نام فیلم: امور دوزخ III مدت زمان: 1 ساعت 58 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Andrew Lau, Alan Mak نویسنده: Alan Mak, Felix Chong
  • بازیگران: Tony Chiu-Wai Leung, Andy Lau, Leon Lai
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8 با 13811 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ماهها پس از وقایع فیلم اصلی ، مینگ به یک سرپرست پلیس مشکوک می شود که یک مول جدید برای سه گانه است ، در حالی که سالها قبل ، یان در اولین مأموریت خود شروع می کند.

Months after the events of the original film, Ming suspects a police superintendent as being a new mole for the triads, while years earlier, Yan embarks on his first mission.

30931

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Infernal Affairs III 2003

دانلود زیرنویس فیلم Infernal Affairs III امور دوزخ III یک فیلم اکشن جنایتی در هنگ کنگ در سال 2003 به کارگردانی اندرو لاو و آلن ماک است.این سومین و آخرین اقساط در سریال فیلم های Infernal Affairs است و هم دنباله و هم نیمه ترفند فیلم اصلی است ، زیرا این رویدادها را قبل و بعد از وقایع در فیلم اول به هم می زند.اندی لاو ، تونی لئونگ ، کلی چن ، آنتونی وونگ ، اریک تسانگ و چاپمن برای تکرار مجدد نقش های خود ، به اعضای بازیگران جدید لئون لای و چن داومینگ پیوستند.

مأمور نیروی پلیس پلیس هنگ کنگ ، چان وینگ-یان به دنبال کشف پیوند بین رئیس سه گانه هنگ کنگ هون سام و رهبر مرموز باندهای سرزمین اصلی چینی شن چنگ است.از آنجا که صعود هون به کرسی رئیس Triad به دلیل درگذشت سلف خود ، نگای وینگ-هاو ، هون از ترس اینکه ممکن است موضع او را غصب کند ، به همه مردان خود مشکوک است.او وفاداری چان را با دستور دادن به او در هنگام مذاکره به برادر شن می رساند و منجر به دستگیری چان توسط بازرس یونگ کام ونگ شد.یونگ به چان می گوید که گرچه چان او را نمی شناسد ، اما چان را می شناسد و او به دومی هشدار می دهد که “مراقب باشید”.چان پس از هون و شن در دفتر مرکزی پلیس آزاد می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Infernal Affairs III

امور Infernal III با بررسی های مثبت مخلوط شد ، 4.5 میلیون زیرنویس فارسی Infernal Affairs III 2003 دلار درآمد کسب کرد و برای هفت جایزه فیلم هنگ کنگ نامزد شد.

دو برش از فیلم وجود دارد ، هر دو در DVD موجود است: نسخه 107 دقیقه ای که در تئاترهای هنگ کنگ منتشر شد و یک نسخه 118 دقیقه ای که برش کارگردانان است.

امور دوزخ III از داستان پردازی موازی استفاده می کند و بین گذشته و حال چشمک می زند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال You