دانلود زیرنویس فارسی فیلم In The Mood For Love 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
953 بازدید
دانلود زیرنویس In the Mood for Love 2000
  • نام فیلم: در روحیه عشق مدت زمان: 1 ساعت 38 دقیقه
  • زبان: Cantonese کشور سازنده : هنگ کنگ
  • کارگردان : Kar-Wai Wong نویسنده: Kar-Wai Wong
  • بازیگران: Tony Chiu-Wai Leung, Maggie Cheung, Siu Ping-Lam
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.1 با 152474 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دو همسایه پس از هر دو فعالیت مظنون خارج از ازدواج همسران خود ، پیوند محکمی برقرار می کنند.با این حال ، آنها موافقت می کنند که پیوند خود را افلاطونی نگه دارند تا مرتکب اشتباهات مشابهی نشوند.

Two neighbors form a strong bond after both suspect extramarital activities of their spouses. However, they agree to keep their bond platonic so as not to commit similar wrongs.

29816

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم In the Mood for Love 2000

دانلود زیرنویس فیلم In the Mood for Love در Mood for Love یک فیلم درام عاشقانه 2000 است که توسط وونگ کار وای نوشته ، تولید و کارگردانی شده است.یک تولید مشترک بین هنگ کنگ و فرانسه ، مردی (تونی لئونگ) و یک زن (مگی چونگ) را به تصویر می کشد که همسران او با هم رابطه ای دارند و به آرامی احساسات را برای یکدیگر ایجاد می کنند.این بخش دوم یک سه گانه غیررسمی را در کنار روزهای وحشی بودن و 2046 تشکیل می دهد.

那是一種難堪的相對。她一直羞低著頭,給他一個接近的機會。他沒有勇氣接近。她轉身,走了。(As it appears on screen, in Traditional Chinese)

یک لحظه بی قرار است.او سرش را پایین نگه داشته است … تا به او فرصتی برای نزدیک شدن بدهد.اما او به دلیل عدم شجاعت نتوانست.او می چرخد و راه می رود.(ترجمه)

خلاصه داستان زیرنویس فیلم In the Mood for Love

این فیلم در تاریخ 20 مه 2000 در جشنواره کن به نمایش درآمده ، به تحسین منتقدان و نامزدی برای Palme d’Or ؛لئونگ بهترین بازیگر نقش اول مرد را بدست آورد (اولین بازیگر هنگ کنگ که این جایزه را به دست آورد).این اغلب به عنوان یکی از بزرگترین زیرنویس فارسی In the Mood for Love 2000 فیلم های همه زمان ها و یکی از آثار مهم سینمای آسیا ذکر شده است.در یک نظرسنجی در سال 2016 توسط بی بی سی ، به دومین فیلم بزرگ قرن بیست و یکم توسط 177 منتقدان فیلم از سراسر جهان رای داده شد و گفت: “هرگز فیلمی را که بسیار روان در زبان جهانی از دست دادن و تمایل صحبت کرده است”.در سال 2022 ، این فیلم در نظرسنجی منتقدان “بزرگترین فیلم های همه زمان” در Sound & Sound قرار گرفت و از موقعیت قبلی خود در 24 در سال 2012 بالا رفت. این بالاترین رتبه فیلم بین سالهای 1975 و 2022 است.

Intertitle زیر فیلم را آغاز می کند:

The Last of Us زیرنویس