دانلود زیرنویس فارسی فیلم Extraction 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن
2,272 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Extraction
  • نام فیلم: Extraction مدت زمان: 1h 56mins
  • زبان: English کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Sam Hargrave نویسنده: Joe Russo, Ande Parks, Anthony Russo, Fernando León González
  • بازیگران: Chris Hemsworth, Bryon Lerum, Ryder Lerum, Rudhraksh Jaiswal
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح ، یک پسر جوان در جنگ بین اربابان بدنام مواد مخدر تبدیل به پیاده می شود. نجات او که توسط یکی از آدم ربایان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان به دام افتاده است ، مهارت بی نظیری از یک مزدور به نام تایلر راک را به تصویر می کشد ، اما راک مرد شکسته ای است که چیزی برای از دست دادن ندارد و آرزوی مرگ دارد که یک ماموریت مرگبار را تقریباً غیرممکن می کند.

In an underworld of weapons dealers and traffickers, a young boy becomes the pawn in a war between notorious drug lords. Trapped by kidnappers inside one of the world’s most impenetrable cities, his rescue beckons the unparalleled skill of a mercenary named Tyler Rake, but Rake is a broken man with nothing to lose, harboring a death wish that makes an already deadly mission near impossible.

2225

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Extraction 2020:

دانلود زیرنویس فیلم Extraction  استخراج یک فیلم اکشن-هیجان ان ز آمریکایی 2020 با بازی کریس همسورث است و در نتفلیکس منتشر شده است. این فیلم توسط سام هارگریو (در اولین کارگردانی بلند خود) و نوشته شده توسط جو روسو ، بر اساس رمان گرافیکی Ciudad از آند پارکس ، جو روسو ، آنتونی روسو ، فرناندو لئون گونزالس و اریک اسکیلمن ساخته شده است. بازیگران فیلم نیز شامل رودرخش جیسوال ، رندیپ هودا ، گلشیفته فراهانی ، پانکاج تریپاتی و دیوید هاربر هستند. این فیلم درباره یک مزدور استرالیایی است که ماموریت او برای نجات پسر ربوده شده یک ارباب مواد مخدر هندی در داکا ، بنگلادش است ، هنگامی که او دو ضربدری می کند.

Netflix Extraction را در 24 آوریل 2020 منتشر کرد. فیلم انتقادات متفاوتی از منتقدان دریافت کرد ، آنها اجراها و سکانس های اکشن را تحسین کردند ، اما از طرح و خشونت بیش از حد انتقاد کردند. این فیلم با داشتن 99 میلیون خانوار در چهار هفته اول ، پربیننده ترین فیلم اصلی تاریخ Netflix شد. دنباله ای در حال توسعه است.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game 

خلاصه داستان سینمایی”استخراج”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Extraction در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می‌شود. پدر او برای نجاتش مزدوری با نام راک را استخدام می‌کند.