دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bronson 2008

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن بیوگرافی جنایی
1,146 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bronson
  • نام فیلم: Bronson مدت زمان: 1h 32min
  • زبان: English کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Nicolas Winding Refn نویسنده: Brock Norman Brock, Nicolas Winding Refn
  • بازیگران: Tom Hardy, Kelly Adams, Luing Andrews
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در سال 1974 ، یک جوان 19 ساله سر گرم به نام مایکل پترسون تصمیم گرفت که بخواهد نامی برای خود دست و پا کند و بنابراین ، با یک تفنگ ساچمه ای دست ساز و سر پر از رویاها سعی کرد یک اداره پست را سرقت کند. پترسون که سریعاً دست ر شد و در ابتدا به هفت سال زندان محکوم شد ، پس از آن 34 سال در زندان بود که 30 سال از آن در سلول انفرادی گذراند. در طی آن زمان ، مایکل پترسن ، پسر ، محو شد و “چار برونسون” ، آلترهو سوپراستار او ، روی صحنه رفت. درون ذهن برونسون – یک اتهام شدید از فرهنگ افراد مشهور.

In 1974, a hot-headed 19 year old named Michael Peterson decided he wanted to make a name for himself and so, with a homemade sawn-off shotgun and a head full of dreams he attempted to rob a post office. Swiftly apprehended and originally sentenced to seven years in jail, Peterson has subsequently been behind bars for 34 years, 30 of which have been spent in solitary confinement. During that time, Michael Petersen, the boy, faded away and ‘Charles Bronson,’ his superstar alter ego, took center stage. Inside the mind of Bronson – a scathing indictment of celebrity culture.

2268

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Bronson 2008:

دانلود زیرنویس فیلم Bronson  برونسون یک فیلم جنایی بیوگرافی بریتانیایی محصول سال 2008 به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رفن است که بر اساس فیلمنامه ای از رفن و براک نورمن بروک نوشته شده است. در این فیلم تام هاردی در نقش مایکل پترسون بازی می کند که از سال 1987 با نام چار برونسون شناخته می شود. این فیلم زند این زندانی را که خشن ترین جنایتکار بریتانیایی محسوب می شود ، دنبال می کند که مسئول دهها مورد گروگان ری در حبس بوده است. او به دلیل سالهای مبارزه با انگشتان پا ، نام چار برونسون را بر عهده داشت.

خلاصه داستان سینمایی”برانسون”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bronson  پترسون که در خانواده ای معتبر از طبقه متوسط ​​به دنیا آمد ، به عنوان یکی از خطرناک ترین زندانیان انگلستان شناخته شد. برونسون به دلیل خشونت خود بارها در انزوا یا سلول انفرادی قرار گرفت ، که ممکن است به مشکلات عاطفی او کمک کرده باشد.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game