دانلود زیرنویس فارسی سریال Young Justice

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن جنایی عاشقانه علمی تخیلی ماجراجویانه
2,381 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Young Justice
  • نام فیلم: Young Justice مدت زمان: 23mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Greg Weisman, Brandon Vietti, Geoff Johns, Tony S. Daniel, Marv Wolfman, George Pérez, Bob Kane, Gardner Fox, Jerry Ordway, Paul Norris, Mark Waid, Mike Wieringo, Keith Giffen, Bob Haney, Mort Weisinger, John Broome, Nick Cardy, Tom Grummett, Carmine Infantino, Karl Kesel, Irv Novick, George Papp نویسنده:
  • بازیگران: Jesse McCartney, Danica McKellar, Nolan North, Khary Payton
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در لیگ عدالت، حامیان نوجوان اعضای آن برای عضویت کامل تلاش می‌کنند، اما تنها پس از آن است که آنها با موفقیت در مورد کادموس تحقیق می‌کنند، که در آن کلون جوان مخفی سوپرمن، کن-ال (نولان شمالی)، لیگ متقاعد شده است. در پاسخ، لیگ نوجوانان را در یک تیم شاگرد سازماندهی می کند تا هم آموزش ببینند و هم از طرف لیگ با سرعت خودشان عمل کنند. اکنون این ابرقهرمانان نوجوان، که به زودی توسط اعضای بیشتری تقویت می‌شوند، باید به شیوه‌ی خود با نیروهای شیطانی مبارزه کنند، حتی با وجود اینکه گروه مرموز که تنها به عنوان The Light شناخته می‌شود، برنامه‌ای شوم برای خود دارد.

Within the Justice League, its members’ teen sidekicks push for full membership, but it’s only after they successfully investigate Cadmus, in which find and free its secret young clone of Superman, Kon-El (Nolan North), is the League convinced. In response, the League organizes the teenagers into an apprentice team to both be trained and act on behalf of the League at their own pace. Now these teen superheroes, soon strengthened by more members, must battle the forces of evil in their own way, even as the mysterious cabal known only as The Light has a sinister agenda of their own.

4339

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

Shv در 16 جولای 2022 در 3:54 ب.ظ گفته:

پاسخ

چرا نصف بیشتر زیر نویس ها وسط فیلم کار نمیکنه

    mohamadd1998 در 19 جولای 2022 در 3:24 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    دقیقا کدوم قسمت و کدوم فصل منظورتونه؟

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Young Justice

دانلود زیرنویس سریال Young Justice سريال عدالت جویان جوان یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط براندون ویتی و گرگ ویزمن برای شبکه کارتون ساخته شده است. علیرغم عنوانش، این اقتباس قیم از پیتر دیوید، تاد دزاگو و مجموعه کمیک عدالت جوان تاد ناوک نیست، بلکه اقتباسی از کل دنیای دی سی با تمرکز بر ابرقهرمانان نوجوان و جوان است.

خلاصه داستان سریال «عدالت جویان جوان»:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Young Justice این سريال در ادامه سری Justice League و داستان در مورد اتفاقاتی است که بعد از پیروزی بر کادموس ها  اتفاق می افتد. اکنون تمام آن اتفاقات افتاده است و اعضای جوانی که به نوعی طرفدار این گروه هستند، سعی می کنند که به عضویت این لیگ بپیوندند…

دانلود زیرنویس فیلم Dune