دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dune 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: درام علمی تخیلی ماجراجویانه
2,832 بازدید
دانلود زیرنویس Dune 2021
  • نام فیلم: Dune مدت زمان: 2h 35min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Denis Villeneuve نویسنده: Jon Spaihts(screenplay by)Denis Villeneuve(screenplay by)Eric Roth(screenplay by)
  • بازیگران: Timothée ChalametRebecca FergusonZendaya
  • < رده سنی: PG-13 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اقتباس ویژه از رمان علمی تخیلی فرانک هربرت ، درباره پسر خانواده ای نجیب که حفاظت از ارزشمندترین دارایی و حیاتی ترین عنصر در کهکشان به آنها سپرده شده است.

Feature adaptation of Frank Herbert’s science fiction novel, about the son of a noble family entrusted with the protection of the most valuable asset and most vital element in the galaxy.

989

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Dune :

دانلود زیرنویس فیلم Dune (با عنوان Dune: قسمت اول) یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی است که توسط دنیس ویلنوو با فیلمنامه ای از جان اسپایتس ، ویلنوو و اریک روث ساخته می شود. این اولین اقتباس دو قسمتی از رمان 1965 به همین نام نوشته فرانک هربرت است که تقریباً نیمه اول کتاب را پوشش می دهد. در این فیلم بازیگران گروهی از جمله تیموتی شالامت ، ربکا فرگوسن ، اسکار ایزاک ، جاش برولین ، استلان اسکارسگارد ، دیو باوتیستا ، استفان مک کینلی هندرسون ، زندایا ، دیوید دستمالچیان ، چانگ چن ، شارون دانکن-بروستر ، شارلوت مومپلینگ ، شارلوت مومپلینگ ، باردم.

همچنین لجندری پیکچرز رسما در صفحه توییتر خود اعلام کرد که قسمت دوم فیلم «تل‌ماسه | Dune» ساخته خواهد شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس  فیلم Dune :

دانلود زیرنویس Dune در آینده دور بشریت ، دوک لتو آتریدس سرپرستی سیاره بیابانی خطرناک Arrakis را که با نام Dune نیز شناخته می شود ، می پذیرد ، تنها منبع ارزشمندترین ماده در جهان ، “ملانژ” (همچنین “ادویه” نامیده می شود) ، یک دارو که عمر انسان را افزایش می دهد ، سطوح فکری فوق بشری را فراهم می کند و سفرهای سریعتر از نور را عملی می کند. اگرچه لتو می داند که این فرصت یک دام پیچیده است که توسط دشمنانش ایجاد شده است ، اما او صیغه Bene Gesserit بانو جسیکا ، پسر جوان و وارث پل ، و مشاوران مورد اعتماد آراکیس را می رد. لتو کنترل عملیات استخراج ادویه را در دست می رد ، که با وجود کرم های ماسه ای غول پیکر خطرناک است. یک خیانت تلخ ، پل و جسیکا را به Fremen ، بومی Arrakis که در بیابان عمیق زند می کنند ، می رساند.