دانلود زیرنویس سریال the queen’s gambit

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : سریال ژانر: درام
1,850 بازدید
دانلود زیرنویس the queen's gambit
  • نام فیلم: the queen's gambit مدت زمان: 50دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : نویسنده: Yoshiki Watabe,Yasuko Kuramitsu,Shinsuke Sato
  • بازیگران: Kento YamazakiTao TsuchiyaNijirô Murakami
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گروهی از بزهکاران بی حوصله به عنوان بخشی از یک بازی زنده ماندن به زمین بایر موازی منتقل می شوند.

Orphaned at the tender age of nine, prodigious introvert Beth Harmon discovers and masters the game of chess in 1960s USA. But child stardom comes at a price.

1188

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال the queen’s gambit:

دانلود زیرنویس سریال the queen’s gambit یک مینی سریال آمریکایی درام در دوران بلوغ 2020 است که بر اساس رمانی به همین نام والتر توویس در سال 1983 ساخته شده است. این عنوان به “گامبیت ملکه” اشاره می کند ، یک افتتاحیه شطرنج. نویسند و کارگردانی آن بر عهده اسکات فرانک است که با آلن اسکات آن را خلق کرده است. از اواسط دهه 1950 شروع می شود و تا دهه 1960 ادامه می یابد ، داستان زند بث هارمون (آنیا تیلور-جوی) ، اعجوبه شطرنج یتیم را نشان می دهد که در حالی که با اعتیاد به الکل و مواد مخدر مبارزه می کند ، در صدر جهان شطرنج قرار گرفت.

نتفلیکس The Queen’s Gambit را در 23 اکتبر 2020 منتشر کرد. پس از چهار هفته ، این سریال تبدیل به پربیننده ترین مینی سریال Netflix شد و آن را به برترین نمایش Netflix در 63 کشور تبدیل کرد. این سریال با استقبال منتقدان روبرو شد و ستایش ویژه ای از عملکرد تیلور جوی و همچنین ارزش فیلمبرداری و تولید داشت. همچنین از جامعه شطرنج پاسخ مثبتی دریافت کرد و داده ها نشان می دهد که علاقه عمومی به این بازی را افزایش داده است.

بازی Queen’s Gambit در هفتاد و سومین دوره جوایز Emmy 18 نامزد دریافت کرده است که شامل مجموعه های برجسته محدود و مجموعه گلچین می شود. این مجموعه دو جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرد: بهترین سریال محدود یا فیلم تلویزیونی و بهترین بازیگر زن-مینی سریال یا فیلم تلویزیونی برای تیلور جوی. او همچنین برنده جایزه تلویزیونی منتقدان برای بهترین بازیگر زن در یک فیلم/مینی سریال و جایزه انجمن صنفی بازیگران فیلم برای بازی درخشان بازیگر زن در یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال ملکه قماربازی :

بازی Queen’s Gambit زند یک شگفت ان ز یتیم ، الیزابت هارمون ، را در تلاش برای تبدیل شدن به یک شطرنج باز نخبه در حالی که با مشکلات عاطفی ، وابست به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم می کند ، دنبال می کند. عنوان این مجموعه به باز شدن شطرنج به همین نام اشاره دارد. داستان از اواسط دهه 1950 شروع می شود و تا دهه 1960 ادامه می یابد.

دانلود زیرنویس the queen’s gambit  داستان در لکسینگتون ، کنتاکی آغاز می شود ، جایی که بث هشت ساله ، مادر خود را در تصادف رانند از دست داده است ، به یتیم خانه منتقل می شود و سرپرست ساختمان ، آقای شایبل ، به او شطرنج می آموزد. همانطور که در دهه 1950 معمول بود ، یتیم خانه قرص های آرامبخش روزانه به دختران می دهد تا “تعادل خود را حفظ کنند” ، که به اعتیاد بث تبدیل می شود. او به دلیل مهارت های تجسم به سرعت تبدیل به یک بازیکن شطرنج قوی می شود. چند سال بعد ، بث توسط آلما ویتلی و همسرش از لکسینگتون به فرزندی پذیرفته می شود. با نزدیک شدن به خانه جدید خود ، بث وارد یک تورنمنت شطرنج می شود و با وجود نداشتن تجربه قبلی در شطرنج رقابتی برنده می شود. آلما در ابتدا در برابر علاقه بث به شطرنج مقاوم است ، اما پس از پیروزی بث در اولین تورنمنت خود ، آلما کاملاً از اقامت دختر خوانده اش برای ورود به مسابقات مختلف شطرنج حمایت می کند. او با چندین نفر از جمله قهرمان سابق ایالت کنتاکی ، هری بلتیک ، بنی واتس قهرمان ایالات متحده و روزنامه نگار و بازیکن D.L. شهرها همانطور که بث به اوج جهان شطرنج می رسد و از مزایای مالی موفقیت خود استفاده می کند ، وابست به مواد مخدر و الکل بدتر می شود.

زیرنویس the queen’s gambit آریسو ، یوسا و دو بازیکن دیگر تصمیم می رند که هدف در انتهای تونل پیدا شود ، و دو بازیکن دیگر تصمیم می رند به سمت آن بروند و بازیکنی را با پای پیچ خورده در اتوبوس پشت سر می گذارند که کار می کند اما سوخت دیزل ندارد. در نیمی از راه خود ، یک پلنگ بزرگ آزاد می شود و یکی از گروه کشته می شود. در نزدیکی انتهای تونل ، آریسو منبع موتور دیزل را در موتور پیدا می کند و تصمیم می رد برای بازیکنی که عقب مانده است بازگردد ، اما متوجه می شود که در اتوبوس کلمه “GOAL” روی آن نوشته شده و بقیه گروه در مسیر اشتباه می دوید اوسا موفق می شود آن را به موقع برگرداند و یوسا و آریسو به همراه بازیکن با پای پیچ خورده که بعد از پایان بازی می رود ، زنده می مانند.

معروفترین نقد به زیرنویس the queen’s gambit :

زیرنویس سریال the queen’s gambit صبح روز بعد ، Karube رادیویی را که در طول بازی پیدا کرده بود و پیامی که از آن شنیده بود به بقیه گروه نشان می دهد. با درک اینکه شیبوکی و چاتا فقط تا پایان روز فرصت دارند ویزای خود را تمدید کنند ، کل گروه از باغ اه شناسی دیدن می کنند تا در بازی بعدی خود شرکت کنند. گروه تنها شرکت کنندگان متوجه می شود که آنها وارد یک سطح دشواری “هفت ق ” با عنوان “مخفی کاری” شده اند ، که در آن تنها یک بازیکن موفق می شود باغ را زنده ترک کند. در ابتدای بازی ، هدست های تشخیص چهره به بازیکنان داده می شود و حیواناتی به آنها اختصاص داده می شود که سه تای آنها “گوسفند” و چهارمی “گرگ” هستند. برای بازی ، یک بازیکن حیوانات را هر بار که چشم خود را با بازیکن دیگر قفل می کند عوض می کند ، دانلود زیرنویس سریال the queen’s gambit در پایان گرگ در بازی برنده می شود. پس از یک نزاع ، آریسو موفق می شود تبدیل به یک گرگ شود و او از بقیه اعضای گروه که نمی توانند او را پیدا کنند پنهان می شود. با استفاده از هدست هایی که در ابتدای بازی به آنها داده شد ، گروه تصمیم می رد آخرین دقایق خود را با هم در مورد دوستی خود صحبت کنند. در پایان ، فقط آریسو زنده می ماند.