دانلود زیرنویس سریال The Innocent

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام رازآلود
1,966 بازدید
دانلود زیرنویس the innocent
  • نام فیلم: The Innocent مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Gu Man<br /> نویسنده: Lin Yufen
  • بازیگران: Mario CasasXavi SáezSanti Pons
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک متخصص مخابراتی بریتانیایی به برلین 1950 می آید تا به آمریکایی ها در جاسوسی اتحاد جماهیر شوروی کمک کند. او با یک زن محلی زیبا و مرموز آشنا می شود.

A British telecommunication expert comes to 1950s Berlin to help the Americans spy on USSR. He meets a cute, mysterious local woman.

1476

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال the innocent:

دانلود زیرنویس سریال the innocent بی گناه (به اسپانیایی: El inocente) یک مینی سریال هیجان ان ز و هیجان ان ز تلویزیونی اسپانیایی به کارگردانی اوریول پائولو و بر اساس رمانی به همین نام هارلان کوبن است. ماریو کاساس ، الکساندرا خیمنز ، اورا گاریدو و خوزه کرونادو در این نمایش بازی می کنند. در 30 آوریل 2021 در Netflix منتشر شد.
ماتئو (ماریو کاساس) 9 سال پس از در ر شدن در یک نزاع و کشتن تصادفی یک مرد ، سعی می کند با همسرش اولیویا (اورا گاریدو) کار را از نو شروع کند. با این حال ، آنها از تحولات جدیدی که زند آنها را دوباره از هم پاشیده ، شگفت زده خواهند شد.
بی گناه یکی از 14 رمان هارلان کوبن است که پس از امضای قرارداد کوبن با این شرکت در آگوست 2018 در سری Netflix ساخته شد. این توسط Netflix در نوامبر 2019 اعلام شد