دانلود زیرنویس سریال 18 again

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : سریال ژانر: عاشقانه فانتزی کمدی
2,798 بازدید
دانلود زیرنویس 18 again
  • نام فیلم: 18 again مدت زمان: 1h 10min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Travis FickettTerry Matalas نویسنده:
  • بازیگران: Aaron StanfordAmanda SchullNoah Bean
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مردی 37 ساله در آستانه جدایی از همسرش ناگهان خود را در بدن 18 ساله خود می بیند. او زند جدیدی را با نام جدیدی آغاز می کند تا به فرزندان خود نزدیک شود و از آنها محافظت کند.

A 37-year-old man on the verge of being divorced from his wife suddenly finds himself inside his 18-year-old body. He starts living a new life under a new name to get closer to his children and protect them.

1484

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال 18 again :

دانلود زیرنویس سریال 18 again بار دیگر (کره ای: 18 어게인 ؛ RR: 18 Eogein) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی است که بر اساس فیلم 2009 دوباره 17 توسط جیسون فیلاردی در سال 2009 ساخته شده است. با بازی کیم هائول ، یون سانگ هیون و لی دو هیون ، از 21 سپتامبر تا 10 نوامبر 2020 ، هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:35 (KST) از JTBC پخش شد. این مجموعه در Netflix ، iQIYI و Viu با زیرنویس چند زبانه در دسترس است.

 

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال 18 again :

دانلود زیرنویس 18 again یونگ دا-جونگ (کیم هائول) و هونگ دائونگ (یون سانگ هیون) ازدواج کرده اند و دارای دوقلوهای دو برادر ، هونگ شی آه (روح جئونگ-ایویی) و هنگ شی-وو (ریون [کو ]). در ابتدا ، آنها با وجود داشتن بچه در سنین بسیار پایین و داشتن مشکلات مالی ، ازدواج کاملاً خوشبختی داشتند. سالها بعد ، ازدواج خوشبخت آنها زمانی متوقف می شود که دا-یونگ 37 ساله درخواست طلاق می کند و دوقلوهای 18 ساله آنها به جز پول جیبی شروع به نادیده گرفتن دائونگ می کنند. علاوه بر این ، زند دائونگ هنگامی که شغل خود را از دست می دهد بدبخت تر می شود ، پس از اینکه رئیسش برادرزاده خود را که تنها 4 سال در این شرکت کار کرده است ارتقا می دهد ، در حالی که دائونگ را به بوسان منتقل می کند.

با آرزوی اینکه او بتواند زمان را به عقب برگرداند و زند خود را اصلاح کند ، بدن 37 ساله Da-Young به طرز معجزه آسایی در بدن خود در 18 سال (لی دو هیون) دگرگون می شود اما ذهنیت 37 ساله خود را حفظ می کند. او زند جدیدی را با نام عار “برو وو-جوان” شروع می کند و در دبیرستان Serim ، که مدرسه دوقلوهایش است ، و همچنین مدرسه ای که او و دا-یونگ 18 سال پیش در آن تحصیل می کردند ، شرکت می کند. در طول زند دائونگ به عنوان 18 ساله وو وانگ ، او متوجه می شود که دخترش شی آه به صورت پاره وقت در یک فروشگاه راحت بدون اجازه او کار می کند و پسرش شی وو در مدرسه مورد سوء استفاده بسکتبال قرار می رد. کاپیتان گو جا سونگ (هوانگ این یوپ). دائونگ همچنین با علاقه و استعداد پسرش به بسکتبال آشنا می شود که شیو وو همیشه از او پنهان می کند. دای یونگ سرانجام به دلیل واقعی پیوند فروپاشی خانواده اش پی می برد و با دوقلوهایش بیشتر آشنا می شود. او تصمیم می رد از این فرصت برای محافظت از فرزندان خود با دوستی با آنها استفاده کند و تمام تلاش خود را برای حضور بیشتر در خانواده با وجود ظاهر شدن به عنوان یک پسر 18 ساله انجام دهد.