دانلود زیرنویس فیلم No Time to Die 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ماجراجویانه
7,009 بازدید
دانلود زیرنویس No Time to Die 2021
  • نام فیلم: No Time to Die 2021 مدت زمان: 2h 43min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا،انگلیس
  • کارگردان : Cary Joji Fukunaga نویسنده: Neal Purvis, Robert Wade, Cary Joji Fukunaga, Phoebe Waller-Bridge
  • بازیگران: Daniel Craig, Rami Malek, Léa Seydoux, Lashana Lynch, Ben Whishaw, Naomie Harris, Jeffrey Wright, Christoph Waltz, Ralph Fiennes
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جیمز باند ، جاسوس جهانگردان که برای نجات دانشمند ربوده شده استخدام می شود ، خود را در مسیر یک شرور مرموز ، که مجهز به فناوری جدید خطرناک است ، داغ می کند.

Recruited to rescue a kidnapped scientist, globe-trotting spy James Bond finds himself hot on the trail of a mysterious villain, who’s armed with a dangerous new technology.

1937

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Time to Die 2021:

دانلود زیرنویس No Time to Die 2021 فیلمی جاسوسی ساخت آمریکا در سال 2021 به کارگردانی کری فو اگا است. این 25 امین فیلم در مجموعه جیمز باند به شمار می آید و توسط Eon Productions منتشر گردیده است. فیلمنامه این فیلم توسط فو اگا و فیبی والر-بریج به رشته تحریر در آمده است.

دانلود زیرنویس فیلم Nightbooks 2021

خلاصه داستان سینمایی”زمانی برای مردن نیست”:

زیرنویس فارسی فیلم No Time to Die 2021  بعد از وقایع پرونده اسپکتر، جیمز باند خودش را بازنشسته می کند و برای استراحت به جزایر جامائیکا می رود. درست در زمانی که به نظر می رسد که جیمز بعد از زمانی طولانی می تواند یک زند عادی را تجربه کند، یک دوست قدیمی که از جاسوسان CIA است به سراغ او آمده و از وی درخواست کمک می کند و همین مسئله پای جیمز را به پرونده ربوده شدن یک دانشمند باز می کند. به زودی معلوم می شود که تروریستی مسئول این کار است و دنیا در آستانه مواجه با خطری است که قبل از این، آن را تجربه نکرده است…

دانلود زیرنویس فیلم Prisoners of the Ghostland 2021