دانلود زیرنویس The Witcher

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن درام رازآلود فانتزی ماجراجویانه
3,977 بازدید
دانلود زیرنویس the witcher
  • نام فیلم: The Witcher مدت زمان: 45دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Lauren Schmidt نویسنده: Laurie Nunn
  • بازیگران: <br /> Stars<br /> Henry CavillAnna ShafferFreya Allan
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گرالت از ریویا ، یک شکارچی هیولای منزوی ، تلاش می کند تا جای خود را در جهانی پیدا کند که مردم اغ شرورتر از جانوران ثابت می شوند.

Geralt of Rivia, a solitary monster hunter, struggles to find his place in a world where people often prove more wicked than beasts.

1019

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال دانلود زیرنویس The Witcher:

دانلود زیرنویس The Witcher یک سریال تلویزیونی درام فانتزی درام و لهستانی آمریکایی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ ساخته شده و براساس مجموعه کتابهایی به همین نام از آندره ساپکوفسکی نویسنده لهستانی ساخته شده است. The Witcher که در یک سرزمین خیالی و الهام گرفته از قرون وسطی معروف به “قاره” ساخته شده است ، افسانه گرالت ریویا و پرنسس سیری را که سرنوشت با یکدیگر مرتبط هستند ، کشف می کند. در آن هنری کاویل ، فریا آلان و آنیا شالوترا بازی می کنند.

فصل اول شامل هشت قسمت بود و در 20 دسامبر 2019 به طور کامل در نتفلیکس منتشر شد. این فیلم براساس آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شده است که مجموعه داستان های کوتاه پیش از حماسه اصلی ویچر است. فصل دوم که شامل هشت قسمت است ، قرار است در 17 دسامبر 2021 اکران شود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال The Witcher:

فصل اول به صورت غیرخطی و در بازه های زمانی مختلف پخش می شد. هیسریچ گفت که این از فیلم Dunkirk ساخته کریستوفر نولان در سال 2017 الهام گرفته شده است. وی اشاره کرد که داستان ینفر حدود 70 سال و سیری تنها حدود 2 هفته را شامل می شود. هایسریش همچنین گفت که ینفر و سیریلا از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند تا بینندگان بتوانند آنها را بهتر درک کنند. با نشان دادن عقاید گذشته آنها ، همراه با گرالت ، “ما به روح داستان پی می بریم. این داستان یک خانواده از هم پاشیده است. این داستان از سه نفر است که در جهان به تنهایی زند می کنند ، در حقیقت یتیمانی هستند که در حاشیه زند می کنند از جامعه که مصمم هستند به کسی احتیاج نداشته باشند ، و ا ته که این کار را هم می کنند. ”

فارسی سریال دانلود زیرنویس The Witcher هیسریچ گفت که داستان فصل دوم با تمرکز بیشتر بر پایه های فصل اول بنا خواهد شد. شخصیت ها بیشتر با یکدیگر تعامل خواهند کرد. هیسریش گفت: “وقتی از The Witcher صحبت می كنم ، همیشه در مورد چگون جمع شدن این سه شخصیت – گرالت ، سیری و ینفر – صحبت می كنم كه آنها به صورت خانواد دور هم جمع می شوند. این مهمترین قسمت این مجموعه برای من است.” “و هنگامی که خانواده خانواده کسی را تصور می کنید ، باید خانواده اصلی او را نیز درک کنید. از نظر گرالت ، این برادران او هستند ، این برادری جادوگران است. بنابراین من واقعاً هیجان زده هستم که دوباره وارد و دیدار با وسمیر ، پدرش هستم چهره ، برای اولین بار و همه این مردانی که او از هفت سال با آنها بزرگ شده است. ”

معروفترین نقد به زیرنویس The Witcher:

به دنبال نبرد گرالت از ریویا با یک کیکیمورا در سال 1231 ، وی وارد شهر بلویکن می شود و با رنفری ، یک شاهزاده خانم نفرین شده که به راهزنی تبدیل می شود و توسط جادوگر استرگوبور شکار می شود ، ملاقات می کند ، که فکر می کند برای تولد خود در هنگام گرفت بد است. استرگروبور گرالت را به مخفیگاه خود سوق می دهد و می خواهد او را برای کشتن رنفری استخدام کند ، اما گرالت از این کار امتناع می ورزد. رنفری بعداً یک پیشنهاد مخالف به گرالت ارائه می دهد ، اما او با اولتیماتوم امتناع می کند: رها کن یا بمیرد. او توافق می کند ، اما صبح روز بعد از خواب بیدار می شود ، گرالت متوجه می شود که رنفری تا مرگ استرگوبور متوقف نخواهد شد و او برای جلو ری از او می شتابد. او پس از کشتن مردانش ، با رنفری مبارزه می کند و به صورت مهلکی زخمی می کند و سخنان مرگبار او درباره دختری در جنگل به او گفت که سرنوشت او برای همیشه است. استرگوبور می رسد تا جسد رنفری را برای کا د شکافی برد. هنگامی که گرالت مخالفت می کند ، مردم شهر او را مجبور به ترک می کنند ، با اصرار استرگوبور.

در سال 1263 ، پادشاهی سینترا توسط همسایه جنوبی نیلفگارد تسخیر می شود زیرنویس The Witcher و پرنسس سیریلا ، معروف به سیری ، نیز توسط مادربزرگش ملکه کالانته برای فرار و یافتن گرالت فرستاده می شود. سیریلا توسط افسر نیلفگاردی Cahir اسیر می شود ، اما دیدن شهر و قلعه در حال سوختن قدرت او را تحریک می کند و به او اجازه می دهد فرار کند.
در سال 1206 ، ینفر قوزپیچ از ونگربرگ آدیرن توسط پدرش به تیسایا دو وریس فروخته شد. او را برای آموزش سحر و جادو به آرتوزا می برند ، اما در تمرین مشکل می یابد. او با Istredd رابطه دوستی برقرار می کند ، حتی میراث ربع جن خود را نشان می دهد ، که دلیل تغییر شکل او است. بدون اطلاع از این دو مورد ، تیسایا و استرگوبور به ترتیب از ینفر و ایستردد برای جاسوسی یکدیگر استفاده می کردند. بعداً ، ینفر شاهد بود كه تیسایا سه دانش آموز را به مارماهی تبدیل می كند تا به عنوان مجراهایی كه با جادو آرتوزا را تأمین می كنند ، عمل كند.

در سال 1240 ، گرالت برای تحقیق در مورد سرقت غلات در پوسادا استخدام می شود و توسط جاسكیر بارد دنبال می شود. آنها با سیلوان به نام تورک روبرو می شوند که آنها را بیهوش می کند و آنها را به غار کوهی خود می رساند. در آنجا ، گرالت با فیلاوندرل ، پادشاه الف ها ملاقات می کند و اصرار می کند که پس از اخراج توسط بشر ، مردم خود را به مناطق بهتر هدایت کند. فیلاوندرل به جای کشتن آنها ، گرالت و جاس را آزاد می کند و سخنان اولی را به ق خود می رد.

در سال 1263 ، سیریلا با دارا ، پسری در جنگل مواجه می شود که او را به یک اردوگاه پناهندگان راهنمایی می کند. دارا برای نجات او برمی گردد زیرا اردوگاه توسط نیروهای Cahir مورد حمله قرار می رد و بعداً متوجه می شود Dara یک جن است. در سال 1210 ، ینفر و ایستردد در حالی که دوره های آموزشی خود را تمام می کنند عاشق می شوند. در حالی که ینفر در هنگام فارغ التحصیلی این شانس را دارد که بدن خود را به تصویر ایده آل خود تبدیل کند ، اخوان جادوگران در مورد اختصاص دانلود زیرنویس فارسی سریال The Witcherتازه تاسیس شده آنها به پادشاهی مربوطه بحث می کنند. اما از طریق طرح استرگروبور ، ینفر به دلیل خون الف بودن به جای Aedirn مورد علاقه خود به Nilfgaard منصوب می شود. ینفر با فهمیدن اینکه چه اتفاقی افتاده است با عصبانیت از Istredd جدا می شود و می داند که فقط او می تواند از خون او به استرگوبور بگوید. با از دست دادن فارغ التحصیلی ، ینفر دچار تحول دردناکی می شود تا به قیمت باروری خود زیبا شود. ینفر با پوشیدن بدن جدید خود ، پادشاه Aedirn Virfuril را مجذوب خود می کند تا وی را به عنوان مشاور ب رد و به جای آن Fringilla را به Nilfgaard بفرستد.

در سال 1243 ، گرالت برای کمک به تریس مریگولد ، مشاور جادوگر پادشاه فولتست ، برای تحقیق در مورد یک هیولا وارد پادشاهی Temeria می شود. او هیولا را Strzyga معرفی می کند ، موجودی که از نفرین متولد شد و بعداً کشف کرد که توسط درباری اوستریت که از رابطه بین فولتست و خواهرش ، پرنسس آدا مطلع شد ، قرار گرفت. گرالت با استفاده از اوستریت به عنوان طعمه ، برای مهار Striga تا طلوع فجر می جنگد ، که این باعث لعنت می شود.

در سال 1263 ، ساریلا در حالی که دارا برای کمک به دنبال او می رود ، در یک خلسه وارد یک جنگل انبوه می شود.