دانلود زیرنویس سریال atypical

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: خانوادگی درام کمدی
888 بازدید
دانلود زیرنویس atypical
  • نام فیلم: atypical مدت زمان: 45دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Robia Rashid نویسنده: Laurie Nunn
  • بازیگران: <br /> Stars<br /> Stars Jennifer Jason LeighKeir GilchristBrigette Lundy-Paine
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سام ، یک جوان 18 ساله در طیف اوتیسم ، تصمیم می رد که وقت آن رسیده است که یک دوست دختر پیدا کند ، سفری که مادر سام را در مسیر تغییر زند خود قرار می دهد ، زیرا پسرش به دنبال استقلال بیشتر است.

Sam, an 18-year-old on the autism spectrum, decides it’s time to find a girlfriend, a journey that sets Sam’s mom on her own life-changing path as her son seeks more independence.

1031

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال دانلود زیرنویس atypical:

دانلود زیرنویس atypical یک مجموعه تلویزیونی کمدی و درام تلویزیونی آمریکایی است که توسط روبیا رشید برای نت فلیکس ایجاد شده است. این مقاله به زند سام گاردنر (Keir Gilchrist) 18 ساله که در طیف اوتیسم است ، می پردازد. اولین فصل در 11 آگوست 2017 منتشر شد که شامل هشت قسمت بود. فصل دوم 10 قسمته در 7 سپتامبر 2018 اکران شد. در اکتبر 2018 ، این سریال برای فصل سوم از ده قسمت تمدید شد که در 1 نوامبر 2019 منتشر شد. در فوریه 2020 ، این سریال برای چهارمین بار تمدید شد و فصل آخر که در 9 جولای 2021 به نمایش درآمد.

فصل اول بیشتر مورد بررسی مثبت قرار گرفت ، با این حال ، به دلیل کمبود بازیگرهای اوتیسم بسیار مورد انتقاد قرار می رد ، و بسیاری از موارد عدم دقت در به تصویر کشیدن اوتیسم را درک می کنند. در فصل دوم بازیگران و نویسندگان اوتیسم حضور داشتند و به آنها این امکان را می داد تا فرصتی برای کار و نمایند جامعه خود داشته باشند و بیشتر نظرات مثبت را دریافت کردند. فصل سوم این پیشرفت مثبت را ادامه داد و نظرات مثبت زیادی را دریافت کرد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال atypical:

سام جلسه ای با درمانگر خود جولیا دارد و در آن جلسه می فهمد که افراد اوتیسم می توانند قرار ملاقات بگذارند. سام با تشویق دوستش زاهد ، که با او در Techtropolis ، یک فروشگاه لوازم خان کار می کند ، شروع به جستجوی رابطه می کند. او با دختری که از طریق قرار ملاقات آنلاین ملاقات کرده است ، قرار ملاقات ناموفق می گذارد و سپس دختری دیگر ، جایی که او از زنی در Techtropolis خواستگاری می کند و در پایان هنگامی که او شروع به لمس کردن او می کند ، او را از هل می دهد. در همین حال ، کیسی خواهر سام به دلیل مشت زدن به بیلی بنت ، یکی از هم دانش آموزانش که روی قفل دانش آموز دیگری به نام بت چاپین ، روی دیوار “ORCA” را قلم زده بود ، از دبیرستان تعلیق شد. بث برای تشکر از کیسی کیکی شکلاتی درست می کند و برادرش ایوان را با خودش می آورد. اوان از کیسی بیرون می خواهد و اگرچه او در ابتدا او را رد می کند ، آنها شروع به پاتوق می کنند. السا برای اینکه ذهن خود را از نگرانی در مورد سام خارج کند ، با شوهرش داگ قرار ملاقات می گذارد و  زیرنویس atypical کلاس رقص را شروع می کند. او با زنانی از کلاس به یک بار می رود و شب را با یک پسر متصدی بد نام به نام نیک به گفتگو می گذراند.

سام از اینکه می فهمد جولیا یک دوست پسر دارد ، مضطرب است ، زیرا او علاقه مند است با او رابطه برقرار کند. داگ بدون اینکه متوجه شود دختری که جولیا دوست دارد ، به سام توصیه می کند و زاهد سام را تشویق می کند تا جولیا را دنبال کند. سام بعد از اینکه به بیلی و آرلو نزدیک شد و از آنها س aboutالاتی در مورد نحوه “سرقت یک زن” پرسید ، مورد تمسخر و تمسخر قرار می رد. داگ از سام دلجویی می کند و به او می گوید که روابط دشوار است اما نباید کنار رفت. او به سام به خانه جولیا بالابر می دهد تا بتواند توت فرن های پوشیده از شکلات را برای او بگذارد. برای زنگ خطر داگ ، سام وارد خانه جولیا می شود. داگ سپس متوجه می شود که خانه چه کسی است و او را با خود می کشاند. در همین حال ، السا متوجه می شود که کارت اعتباری خود را در بار گذاشته و آن را برداشته است. هنگام بیرون رفتن از او یک دارت مورد اصابت قرار می رد ، بنابراین نیک روی زخم خود گچ می بندد. این جفت شماره تلفن را رد و بدل می کنند. دوستان کیسی به او می گویند که ایوان دست ر و اخراج شد. ایوان توضیح می دهد که این کار برای سرقت آلات برنج بوده است. او ناراحت است که کیسی داستان را خنده دار می داند ، اما بعد او او را می بوسد.

معروفترین نقد به زیرنویس atypical:

زیرنویس سریال atypical در حالی که با هم فرار می کنید ، کیسی در مورد اولین خود به داگ می گوید. داگ وقتی او را با کیسی می بیند از او عصبانی است. کیسی از سام فهمید که داگ در سال 2004 به مدت هشت ماه آنها را ترک کرد ، بنابراین از مدرسه دور می شود ، اما داگ او را پیدا می کند و اعتراف می کند که چه اتفاقی افتاده و چگونه پشیمان است. در همین حال ، پس از طرد شدن توسط دختری ، سام تمایل به تغییر کمد اس خود پیدا می کند. او با السا و زاهد به خرید می رود ، اما زاهد برای او ژاکت انتخاب می کند که برای او بسیار ناراحت کننده است ، بعداً موفق می شود از شر آن خلاص شود. در راهرو ، دختری به نام پیج ، پیراهن نهن را که خریده تعریف می کند. السا از نفوذ جولیا بر سام نگران است و پس از اینکه زاهید برای او قصه ای را روایت می کند که او به ماشین شخصی که با او عصبانی بود مالش می دهد ، همان کار را با ماشین جولیا می کند. نیک برای او پیامکی ارسال کرده و او پاسخ می دهد. آنها با هم ملاقات می کنند و رابطه برقرار می کنند.

دانلود زیرنویس سریال atypical السا پس از اینکه به طور تصادفی دعوت نامه تولد را برای او ارسال کرد ، با عصبانیت تماس می رد. پیج و سام در اتاق خواب خود معلق هستند. او را بلند و آزار دهنده می داند ، بنابراین او را وادار می کند که در کمد خود بنشیند ، هرچند که او بدش نمی آید و یک ژاکت از او می رد. سام وقتی این را می فهمد شروع به مخفی شدن از او می کند. کیسی در کلیتون پریپ مصاحبه ای انجام داده و یکی از دوستانش به او می گویند که سام گم شده است ، اما سریع پیدا می شود. مصاحبه کننده ، دانش آموز مدرسه ، با او درباره اوتیسم برادرش صحبت می کند. روز بعد ، کیسی پیج را از قرار ملاقات با سام منصرف می کند. پیج از سام جدا می شود و پیراهنش را برمی گرداند. سام سر کیسی فریاد می کشد و به او می گوید که به کمک او نیازی ندارد. او با یک گردنبند پنگوئن برای او وارد کلاس فرانسوی پیج می شود و این جفت جفت می شوند. در همین حال ، مای دوست پسر جولیا بدون هشدار از خانه آنها نقل مکان می کند و فقط یک یادداشت بر جای می گذارد. السا و داگ با دو نفر از دوستان قدیمی داگ شام می خورند و این باعث می شود که السا متوجه شود که او هرگز در کار خود به کسی نگفت که پسرش اوتیسم است. السا به خانه نیک می رود و آنها دوباره رابطه برقرار می کنند.