دانلود زیرنویس فیلم The Dictator 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: کمدی
3,363 بازدید
دانلود زیرنویس the dictator 2012
  • نام فیلم: The Dictator 2012 مدت زمان: 1h 23min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا، انگلیس
  • کارگردان : Larry Charles نویسنده: Sacha Baron Cohen, Alec Berg, David Mandel, Jeff Schaffer
  • بازیگران: Sacha Baron Cohen, Anna Faris, Ben Kingsley
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 6.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آلادین ، ​​دیکتاتور وحشی ، به نیویورک می رود تا در شورای امنیت سازمان ملل متحد سخنرانی کند. با این حال ، برنامه های او زمانی به سمت جنوب می روند که یک قاتل که توسط عمویش ، تمیر استخدام شده بود ، او را می رباید.

Aladeen, a brutal dictator, travels to New York in order to address the United Nations Security Council. However, his plans go south when a hitman hired by his uncle, Tamir, kidnaps him.

1879

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  The Dictator 2012:

دانلود زیرنویس the dictator 2012  دیکتاتور (به انگلیسی: The Dictator) فیلمی در ژانر کمدی سیاه محصول سال ۲۰۱۲ است. بازیگر اصلی، نویسنده و تهیه‌کننده این فیلم ساشا بارون کوهن است و این فیلم چهارمین فیلم بلند وی پس از بورات، برونو و هوگو می‌باشد. بارون کوهن در این فیلم نقش دریاسالار ژنرال علاءالدین، دیکتاتور کشور خیالی جمهوری وادیا را بازی می‌کند. از دیگر ستاره‌های این فیلم می‌توان به آنا فاریس، بن کینگزلی، جیسون منتزوکس و جان سی ریلی اشاره کرد.

تهیه‌کنندگان فیلم در رابطه با شخصیت ژنرال علاءالدین گفته‌اند که شخصیت این کاراکتر بر اساس زند واقعی دیکتاتورهایی همچون کیم جونگ اون، معمر قذافی، بن لادن و… می‌باشد.

خلاصه داستان سینمایی”دیکتاتور”:

زیرنویس فارسی the dictator 2012  علاءالدین دیکتاتوری تمام عیار در کشور کوچک وادیا در شمال آفریقا می‌باشد. خانواده او به مدت چهل سال حاکم مطلق این کشور بوده‌اند. خود علاءالدین از هفت سال پس از مرگ پدرش جانشین او شد و کشور را به صورتی کاملاً استبدادی اداره می‌کند، وی حتی با خودکام مسابقات المپیک را نیز در وادیا برگزار می‌کند. در زند شخصی نیز وی ابایی از ولخرجی و ریخت و پاش ندارد. همچنین یکی از نقاط قابل توجه در مورد او داشتن محافظان زن زیبارو و باکره می‌باشد. او در تلاش برای ساخت موشک های هسته‌ای است در حالی که کشور های مختلف از این موضوع هراسناک هستند؛ وی پس از مدتی مذاکره با عده‌ای از خبرنگاران و سیاستمداران برای شرکت در اجلاس سران کشورها و سخنرانی درباره اهداف هسته‌ای به سازمان ملل در نیویورک می‌رود. در نیویورک پیش از ارایه سخنرانی شبانه از هتل محل اقامتش توسط افراد زیردست مشاور خودش ربوده می‌شود؛ اما به نحوی موفق به فرار از دست ربایندگانش می‌شود؛ زیرنویس فیلم the dictator 2012  ولی به دلیل آنکه ربایندگان ریش پرپشتش را تراشیده‌اند موفق به شناساندن خود و بازگشت به محل اقامتش نمی‌شود. سرانجام توسط یکی از افراد به نام نضال که قبلاً در حکومت او نقش مهمی در پیشبرد اهداف هسته‌ای داشته ولی هم‌اکنون از کشور گریخته و در نیویورک زند می‌کند به محل اقامتش بازمی‌گردد و با ریشی که از جسد یک مرده (مورگان فریمن) دزدیده شده، موفق به فریب افراد محافظش می‌شود. وی سخنرانی آتشینی در نیویورک در مدح دیکتاتوری ارایه می‌دهد. همزمان با این اقدامات وی به زنی به نام زویی که در زمان آوار ش در نیویورک کمکش نموده دل می‌بندد و با او ازدواج می‌کند. در بازگشت به کشورش اما وی متحول شده و هوادار دموکراسی می‌شود. وی شروع به اصلاحات ساختاری نموده و یک سال بعد انتخابات برگزار می‌کند و… .

دانلود زیرنویس فیلم dont breathe 2