دانلود زیرنویس فیلم don’t breathe 2

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
5,876 بازدید
دانلود زیرنویس dont breathe 2
  • نام فیلم: don't breathe 2 مدت زمان: 1h 38min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Rodo Sayagues نویسنده: Fede Alvarez
  • بازیگران: Stephen LangBrendan Sexton IIIMadelyn Grace
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دنباله داستان در سالهای پس از حمله اولیه مرگبار به خانه اتفاق می افتد ، جایی که نورمن نوردستروم (استفان لنگ) در آرامش آرام زند می کند تا زمانی که گناهان گذشته اش به او برسد.

The sequel is set in the years following the initial deadly home invasion, where Norman Nordstrom (Stephen Lang) lives in quiet solace until his past sins catch up to him.

1370

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

محمدکیا در 20 آگوست 2021 در 8:45 ب.ظ گفته:

پاسخ

خوراک همتون دروغه.
وقت مردم اصلا براتون مهم نیست!؟؟

    admin_film2subtitle1 در 21 آگوست 2021 در 5:34 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    هنوز منتشر نشده فیلم با کیفیت مناسب سعی می کنیم کلمه منتشر نشده رو اضافه کنیم در انتها تکست لینک فیلم های منتشر نشده

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم don’t breathe 2 :

دانلود زیرنویس فیلم don’t breathe 2 یک نفس نکش 2 یک فیلم مهیج ترسناک آمریکایی در سال 2021 به کارگردانی رودو سایگس در اولین کارگردانی خود است ، از روی فیلمنامه ای که او با فدا آلوارز ، کارگردان فیلم اول ، “نفس نکش” 2016 نوشت. دنباله آن توسط vlvarez ، Sam Raimi و Robert Tapert تهیه می شود و استفان لنگ در آن بازی می کند و نقش خود را در نقش نورمن نوردستروم / “مرد کور” بازی می کند و برندان تون سوم و مادلین گریس در نقش های مکمل بازی می کنند.

پس از موفقیت انتقادی و تجاری فیلم اول ، مذاکرات برای دنباله آن در نوامبر 2016 آغاز شد و سپس آلوارز بعنوان کارگردان فیلم بازگشت. در ژانویه 2020 ، پروژه توسط استودیو روشن شد و سایگس جایگزین آلوارز به عنوان کارگردان شد و لانگ نقش او را بازی کرد. عکاسی اصلی در 7 اوت 2020 در بلگراد صربستان آغاز شد و در 8 اکتبر 2020 به پایان رسید.

Don’t Breathe 2 در 13 آگوست 2021 توسط ایالات متحده توسط Sony Pictures Releasing به صورت تئاتر در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی فیلم don’t breathe 2 :

هشت سال پس از وقایع فیلم اول ، نورمن نوردستروم با دختر 11 ساله خود فینیکس و روتوایلر خود ، سایه ، در حومه دیترویت در تنهایی نسبی زند می کند. نورمن به ققنوس می گوید که آنها خانه دیگری داشتند که در آتش سوخته بود و مادرش در آن آتش جان باخت.

نورمن از دوست خود ، رنجر سابق ارتش هرناندز ، کاهش می یابد. هرناندز ، تنها ارتباط نورمن با جامعه ، یک نورمن بی میل را متقاعد می کند تا به ققنوس اجازه دهد در کارهایی که در شهر انجام می دهد ، او را همراهی کند تا بتواند مدتی را بیرون از خانه بگذراند. هرناندز در حالی که کارهای مشترک را انجام می دهد ، دانلود زیرنویس فیلم don’t breathe 2 در یک پمپ بنزین توقف می کند تا سوخت ری کند. وقتی ققنوس برای استفاده از دستشویی می رود کمین یک گانگستر را می رد. سایه مرد را می ترساند ، اما او و افرادش مخفیانه ون هرناندز را به عقب سوار نورمن می کنند. آنها منتظر هستند تا هرناندز ققنوس را کنار بگذارد ، قبل از اینکه کمین کند و هرناندز را بکشد.

باند Shadow را فریب می دهد و او را به ضرب گلوله می کشد. نورمن ، که مظنون است اتفاقی برای سایه افتاده است زیرا ظرف غذا او دست نخورده است ، به دنبال او می رود و گروه در سکوت برای ربودن فینیکس وارد می شود. نورمن جسد سایه را پیدا می کند و متوجه می شود که او قبل از بازگشت به خانه برای دفاع از بدنش مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. در ری بین نورمن و اعضای باند آغاز می شود. هنگامی که رهبر گروه ، رایلان ظاهر می شود ، به فینیکس ، که با نورمن مخفی شده است ، می گوید که او پدر واقعی او است ، و این را با نشان دادن اینکه هر دوی آنها موی سفید در سمت راست سرشان دارند ، تأیید می کند.

مشخص شد که هشت سال قبل ، خانه فینیکس به دلیل انفجار آزمایشگاه مت در زیرزمین سوخت. رایلان ، فروشنده بدنام مواد مخدر ، پس از انفجار بازداشت و به جرم های مختلف به هشت سال زندان محکوم شد. نورمن هنگام بررسی خانه سوخته با سایه ، فینیکس را بیهوش پیدا کرد و او را به خانه برد تا خواسته اش برای داشتن دوباره دختر را برآورده کند. پس از آزادی ، رایلان متوجه شد که دخترش هنوز زنده است وقتی او را دید که برای یادبود مادرش در خانه سوخته گل گذاشت. یک ققنوس متضاد سعی می کند فرار کند ، اما توسط رائول ، یکی از هم گروهان رایلان ، بیهوش می شود.

در همین حال ، رایلان سگ خود را آزاد می کند تا نورمن را بکشد ، که تمایلی به کشتن حیوان ندارد و به جای آن او را در اتاق زیر شیروانی به دام می اندازد. باند در خانه آتش می اندازد و سپس حرکت می کند اما بدون اطلاع آنها ، نورمن با سگ پیوند برقرار کرده و موفق می شود با آن از خانه سوخته فرار کند. او ون هرناندز را پیدا می کند ، اسلحه داخل خود را مسلح می کند و سگ را به بند می اندازد تا او را به محل باند برساند.

 

معروفترین نقد به زیرنویس نفس نکش 2 :

زیرنویس فیلم نفس نکش 2 در مخفیگاه هتل باند ، رایلان فاش می کند که نام واقعی ققنوس تارا است و او را به مادرش که زنده است اما بیمار نهایی است ، معرفی می کند. مادر تارا توضیح می دهد که هشت سال قبل ، او هنگام پختن مواد مخدر به طور تصادفی باعث انفجار شد. این حادثه او را در معرض مواد شیمیایی کشنده قرار داد و اعضای داخلی او را مسموم کرد. والدینش بدون اطلاع تارا او را نه به خاطر عشق بلکه به دلیل نیاز به پیوند اعضا برای مادر تارا ربوده اند. آنها تارا را مخدر می کنند و او را به یک اتاق عمل موقت می برند ، جایی که یک جراح در کوچه پس کوچه توضیح می دهد که به دلیل عدم وجود تجهیزات مناسب ، باید ق تارا را در حالی که او کاملاً هوشیار است بیرون آورد.

خاموشی جراح را از استخراج ق باز می دارد. دانلود زیرنویس don’t breathe 2 رایلان به مردان خود دستور می دهد تا آن را تعمیر کنند ، اما آنها توسط نورمن در کمین قرار می رند ، که با سوء استفاده از شرایط تاریک ، آنها را یکی یکی می رد. رائول ، آخرین مرد ایستاده ، تصمیم می رد که نمی خواهد در مرگ تارا شرکت کند و با نورمن طرف است و او را به جایی نشان می دهد که رایلان ، همسرش و جراح با تارا فرار می کنند. نورمن گروه را در استخر خالی هتل ره ری می کند و جراح را می کشد. در ری بین او و رایلان به وجود می آید و یک تیراندازی سرگردان به مادر تارا اصابت می کند و باعث خونریزی او می شود. نورمن چشمان ریلان را بیرون می آورد و او را برای مرگ رها می کند.

نورمن که به شدت مجروح شده است به تارا می گوید که هر آنچه پدرش گفته است حقیقت دارد. او به جنایات خود از جمله قتل و تجاوز اعتراف می کند و به او می گوید که به محل امن فرار کند. رایلان ، با وجود جراحات وارده ، ظاهر می شود و نورمن را با ضربات چاقو کشته است. تارا قبل از اینکه بتواند او را به پایان برساند ، پدر بیولوژیکی خود را با چاقو کشته است. تارا تلاش می کند تا به نورمن کمک کند ، و ادعا می کند که می تواند او را نجات دهد ، که او پاسخ می دهد ، “شما قبلا” ، قبل از تسلیم شدن بر زخم هایش. تارا هتل را ترک می کند و به خانه بچه هایی می رود که قبلاً دیده بود. او به گروهی از بچه ها که مشغول بازی هستند نزدیک می شود و خود را فینیکس معرفی می کند.

در یک صحنه پس از اعتبار ، سگ از کنار بدن نورمن می آید ، به این معنی که او هنوز زنده است.