دانلود زیرنویس فیلم Heat 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام
1,565 بازدید
دانلود زیرنویس 1995 Heat
  • نام فیلم: Heat 1995 مدت زمان: 2h 50min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Michael Mann نویسنده: Michael Mann
  • بازیگران: Al Pacino, Robert De Niro, Tom Sizemore,Diane Venora, Amy Brenneman, Ashley Judd, Mykelti Williamson, Wes Studi, Ted Levine, Jon Voight, Val Kilmeris
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: IMDB-DL

ستوان هانا ، یک کارآگاه ، تصمیم می رد یک جنایتکار فصلی بسیار باهوش را دست ر کند که قول داده است آخرین سرقت را قبل از بازنشست برای همیشه انجام دهد.

Lieutenant Hanna, a detective, decides to catch a highly intelligent seasonal criminal who has vowed to pull off one last robbery before he retires for good.

1752

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Heat 1995:

دانلود زیرنویس Heat 1995 مخمصه (به انگلیسی: Heat) فیلمی است آمریکایی در ژانر جنایی و اکشن به نویسند و کارگردانی مایکل مان و تهیه‌کنند آرت لینسون. در این فیلم آل پاچینو و رابرت دنیرو به ایفای نقش پرداخته‌اند. مخمصه در پانزدهم دسامبر ۱۹۹۵ اکران شد.

فیلم Heat 1995 مخمصه اولین فیلمی بود که رابرت دنیرو و آل پاچینو در مقابل یکدیگر در سکانس‌هایی بازی کردند. ا ته ۲۱ سال قبل هردو در قسمت دوم فیلم پدرخوانده به ایفای نقش پرداخته بودند ولی در هیچ قسمتی از این فیلم در مقابل یکدیگر قرار نمی‌گرفتند.در فیلم پاچینو و دنیرو حدود ١٥ دقیقه در مقابل یکدیگر قرا می‌ رند و این رویارویی دو غول بزرگ سینما در قرن ٢٠ را بسیاری از صاحبنظران و منتقدان فیلم و سینما رویارویی دو سبک مهم بازیگری یعنی سبک برون گرای پاچینو و سبک درون گرای دنیرو دانسته‌اند که در نوع خود یک کلاس بازیگری است.

خلاصه داستان سینمایی “مخمصه”:

«نیل مک‌کالی» (دنیرو) دزدی حرفه‌ای است که به همراه دستیار قماربازش «کریس شیهرلیس» (کیلمر) و «مایکل کریتو» (سایزمور)و دو دستیار دیگرش دست به دزدی خطرناکی در یک ماشین حمل پول می زنند و با ۱٫۶ میلیون دلار فرار می‌کند، اما یکی از نگهبانان در این جریان به دست «وینگرو» ( ج) به قتل می‌رسد. آن‌ها سریعاً آن محل را ترک می‌کنند. نیل که از قتل نگهبان ها عصبانی است تصمیم می رد وینگرو را بکشد اما وینگرو می گریزد.بعد از سرقت صابکار نیل به او می گوید که این پول برای شخصی به نام رابرت بن زنت است و اگر پول را به او بدهند جایزه ای خواهند گرفت. «وینسنت هانا» (پاچینو) یکی از برترین کاراگاهان وارد ماجرا می‌شود، وی با هوش و نبوغی که دارد سرنخ‌هایی را به دست می‌آورد. رابرت بن زنت حاضر به معامله میشود اما فرستادگان وی قصد کشتن نیل را داشتند که نیل به کمک دوستانش فرستادگان را می کشد. یکی از دوستان نیل نقشه دزدی یک بانک را برای او می‌ریزد، هانا هم به این قضیه پی می‌برد، آن دو یکدیگر را در یک رستوران ملاقات می‌کنند و حرف‌های سوزاننده‌ای به یکدیگر می‌زنند.

زیرنویس فیلم Heat 1995 نیل نقشه دزدی از یک بانک طراحی کرده اجرا می‌کند، این نقشه به مرگ و زند او بست دارد.پیش از سرقت تریگو همدستش به او می گوید که پلیس ها تعقیبش می کنند و نمی‌تواند در سرقت به او کمکی کند.نیل هم به طور اتفاقی یکی از هم سلولی هایش را در رستوران می بیند و از او میخواهد به او کمک کند. هانا هم به نقشه او پی می‌برد و می‌خواهد جلوی او را ب رد. اما نیل به همراه کریس که زخمی شده بود به همراه پول‌ها فرار می‌کند و مایکل و دیگر همدستش که راننده اتومبیل بود در این قضیه جان خود را از دست می‌دهند.

نیل که تنها زند می‌کرد به‌طور تصادفی با «ایدی» (برنمن)، یک کارمند خجالتی یک کتابخانه، آشنا می‌شود و از او خوشش می‌آید. ضمناً هانا هم در مرحله طلاق گرفتن از «جاستین» (ونورا) سومین همسرش می‌باشد.

دانلود فیلم Heat 1995 پس از شکست هانا، کریس به دنبال زنش «چارلین» (جود) که در محاصره پلیس بوده می‌آید اما با علامت زنش از آنجا فرار می‌کند و با مدارک جعلی تغییر قیافه از دست پلیسها در می‌رود. نیل هم به همراه ایدی به فرودگاه می‌رود تا فرار کند اما در نیمه راه به فکر انتقام گرفتن از وینگرو می‌افتد و به هتلی که در آن بوده می‌رود، هانا هم که تازه متوجه وجود چنین فردی شده به آنجا می‌رود. نیل وینگرو را می‌کشد اما هانا به دنبال او می‌رود، نیل هم با پای پیاده به فرودگاه می‌رود و در ثانیه آخر که هواپیمای او آمده بود در حین کشتن هانا خود او به قتل می‌رسد.

دانلود زیرنویس فیلم night house