دانلود زیرنویس فیلم Fast & Furious 9 2020

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی ماجراجویانه
12,128 بازدید
دانلود زیرنویس Fast & Furious 9 2020
  • نام فیلم: سریع و خشن ۹ مدت زمان: ۹۲ دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Justin Lin نویسنده: Daniel
  • بازیگران: Vin Diesel, Michelle Rodriguez, Amber Sienna
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سایفر از جاکوب ، برادر کوچک Dom برای گرفتن انتقام از Dom و تیمش کمک می رد.

Cypher enlists the help of Jakob, Dom’s younger brother to take revenge on Dom and his team.

785

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی  فیلم Fast & Furious 9 2020:

دانلود زیرنویس فیلم Fast & Furious 9 2020 (F9) (همچنین با نام F9: The Fast Saga یا Fast & Furious 9 شناخته می شود) یک فیلم اکشن آمریکایی است که به تاز به کارگردانی جاستین لین کارگردانی کرده و فیلمنامه را نیز به همراه دانیل کیسی نوشت. این دنباله The Fate of the Furious (2017) ، نهمین قسمت اصلی و دهمین فیلم کامل است که به طور کلی در حق رای دادن سریع و خشن منتشر شده است. اولین فیلم از زمان Fast & Furious 6 (2013) به کارگردانی لین و اولین فیلم از 2 Fast 2 Furious (2003) که توسط کریس مورگان نوشته نشده است ، در این فیلم وین دیزل ، میشل رودریگز ، تایرس بسون ، کریس بازی می کنند ” لوداکریس “بریجز ، جان سینا ، جوردانا بروستر ، ناتالی امانوئل ، سونگ کانگ ، هلن میرن و شارلیز ترون.

F9 در ابتدا برای اکران جهانی در آوریل 2019 برنامه ریزی شده بود ، اما اولین بار به دلیل انتشار Hobbs & Shaw (2019) و No Time to Die (2021) و سپس همه ری COVID-19 چندین بار به تعویق افتاد. اکنون رسماً برای اکران جهانی در کره جنوبی در 19 مه 2021 برنامه ریزی شده است و قرار است در تاریخ 25 ژوئن 2021 در ایالات متحده اکران شود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی Fast & Furious 9 2020:

دانلود زیرنویس فیلم Fast & Furious 9 2020در نوامبر 2014 ، دونا لانگلی ، رئیس Universal Pictures به هالیوود ریپورتر گفت که پس از Furious 7 (2015) حداقل سه فیلم دیگر در این حق رای دادن وجود خواهد داشت. در اکتبر 2017 ، دیزل در یک ویدئوی زنده در فیس بوک فاش کرد که جاستین لین ، کارگردان فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift through Fast & Furious 6 ، برای فیلم های نهم و دهم برمی گردد. در ماه مه 2018 ، دانیل کیسی پس از رفتن مورگان به دلیل کار در فیلم اسپین آف هابز و شاو برای نوشتن فیلمنامه استخدام شد.

ریخته گری
در آوریل 2017 ، دیزل و دواین جانسون بازگشت خود را تأیید کردند. در اکتبر 2017 ، جوردانا بروستر ، که میا تورتو را در پنج فیلم این فرانچایز به تصویر کشید ، برای فیلم های نهم و دهم برمی گشت.  در تاریخ 4 آوریل 2018 ، جانسون اظهار داشت که به دلیل کار روی اسپین آف مطمئن نیست که برای فیلم نهم برمی گردد و او در ژانویه 2019 تأیید کرد که در این فیلم حضور نخواهد داشت.

در ژوئن 2019 ، جان سینا پس از اعلامیه اولیه دیزل در آوریل ، رسماً در این فیلم انتخاب شد.  در جولای 2019 ، فین کول ، آنا ساوایی و وینی بنت به جمع بازیگران فیلم پیوستند. در همان ماه ، اعلام شد که هلن میرن و شارلیز ترون دوباره نقش های خود را بازی می کنند ،  با میشل رودریگز نیز برای تکرار نقش خود تأیید شد. مایکل روکر و مبارز MMA ، فرانسیس نگانو  در ماه آگوست به جمع بازیگران اضافه شدند.  در اکتبر 2019 ، اوزونا و کاردی بی به جمع بازیگران فیلم پیوستند.

فیلمبرداری
عکسبرداری اصلی در 24 ژوئن 2019 ، در استودیوی Leavesden در هرتفوردشایر انگلیس آغاز شد.  فیلمبرداری در لس آنجلس ، ادینبورگ ، و لندن انجام شد و همچنین برای اولین بار در تایلند اتفاق افتاد و از کرابی ، کو فنگان و پوکت به عنوان لوکیشن استفاده شد. بخشی از فیلم نیز در تفلیس ، جورجیا فیلمبرداری شد.  فیلمبرداری در 11 نوامبر 2019 به پایان رسید.

در جولای 2019 ، جو واتس بدلکار ، که برای دیزل دو برابر شد ، هنگام فیلمبرداری در استودیوی Leavesden از ناحیه سر دچار آسیب دید شدیدی شد. در سپتامبر 2020 ، میشل رودریگز تأیید کرد که این فیلم در فضای بیرونی نیز تنظیم می شود که توسط دیزل مورد تمسخر قرار گرفت.

موسیقی
موسیقی متن رسمی F9 همزمان با فیلم منتشر خواهد شد. در منتهی به موسیقی متن ، میکسیپیپ با عنوان Road to F9 در تاریخ 31 ژوئیه سال 2020 منتشر شد و شامل موسیقی الهام گرفته از فیلم است. پیش از این میکس تیپ ، آهنگ اصلی “One Shot” توسط YoungBoy Never Broke Again و Lil Baby بود.