دانلود زیرنویس فیلم Dallas Buyers Club 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام
1,183 بازدید
دانلود زیرنویس allas Buyers Club 2013
  • نام فیلم: Dallas Buyers Club 2013 مدت زمان: 1h 57min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Jean-Marc Vallée نویسنده: Craig Borten, Melisa Wallack
  • بازیگران: Matthew McConaughey, Jennifer Garner, Jared Leto
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: Free-Offline-Tvshow-فیلم باران

ران ، یک گاوچران روده ای مبتلا به ایدز ، داروی ممنوعه ای را کشف می کند که می تواند به بیماران در زنده ماندن طولانی مدت کمک کند. برای دور زدن سیستم ، او باشگاهی را برای قاچاق دارو به افراد نیازمند تشکیل می دهد.

Ron, a rodeo cowboy diagnosed with AIDS, discovers a banned drug that can help patients survive longer. To get around the system, he forms a club to smuggle the medicine to those in need.

1809

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Dallas Buyers Club 2013:

دانلود زیرنویس dallas buyers club 2013 باشگاه خریداران دالاس (به انگلیسی: Dallas Buyers Club) محصول ۲۰۱۳ آمریکا، فیلمی‌ست در گونه درام زند نامه‌ای، با بازی متیو مک‌کانهی، جنیفر گارنر، جرد لتو و استیو زان و به کارگردانی ژان-مارک ولی. این فیلم براساس زند واقعی ران وودروف ساخته شده‌است؛ این فیلم تحسین‌های زیادی از طرف منتقدان به همراه داشت و نامزدی‌ها و جوایز بسیاری را دریافت کرد که از آن جمله‌اند: بُرد دو جایزه گلدن گلوب برای متیو مک‌کانهی و جرد لتو و نامزدی شش جایزه اسکار در بخش‌هایی مانند بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای مک‌کانهی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای لتو. ژان-مارک ولی و مارتین پِنسا هم نامزد بهترین تدوین شدند؛ نام ولی در تیتراژ فیلم با اسم عار “John Mac McMurphy” آمده‌است.

مک کانهی و جرد لتو برای بازی در این فیلم به ترتیب ۴۷ پوند (حدود ۲۳ کیلوگرم) و ۳۰ پوند (۱۴ کیلوگرم) وزن کم کردند.

خلاصه داستان سینمایی”باشگاه خریداران دالاس”:

دانلود زیرنویس dallas buyers club 2013 در سال ۱۹۸۵ در شهر دالاس یک تکنسین برق کار، ران وودروف (متیو مک‌کانهی) گاوچرانی که مبتلا به تخیلات هوموفوبیایی است طی حادثه ای به بیمارستان منتقل می شود ، در بیمارستان دکتر سوارد (دنی اوهر ) و دکتر ایو س ( جنیفر گارنر ) متوجه می شوند که ران، مبتلا به ویروس اچ‌آی‌وی است و …

دانلود زیرنویس فیلم night house