دانلود زیرنویس فیلم Counting Bullets 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن وسترن
437 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Counting Bullets
  • نام فیلم: Counting Bullets مدت زمان: 1h 12min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Travis Mills نویسنده: John Marrs, Travis Mills
  • بازیگران: Ernest Marsh, William Shannon Williams, Blaize Naasz
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 3.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

شمارش گلوله یکی از 12 وسترن در 12 ماه است ، داستان گروه کوچکی از سربازان سواره را روایت می کند که توسط دشمن در دره ای اسیر شده اند. در طول چند روز ، آنها مجبور می شوند با تفاوت های خود روبرو شوند و برای زنده ماندن به تک تک غرایز خود تکیه می کنند.

One of 12 westerns in 12 months, Counting Bullets tells the story of a small group of cavalry soldiers who are pinned down in a canyon by the enemy. Over the course of a few days, they are forced to face their differences and rely on each of their instincts to survive.

2400

لینک دانلود زیرنویس

  • زیرنویس به محض انتشار اضافه خواهد شد در حال پخش

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Counting Bullets 2021:

دانلود زیرنویس فیلم Counting Bu فیلم سینمایی شمارش گلوله‌ها یا کانتینگ بالتز (Counting Bullets) یک فیلم اکشن و وسترن محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی تراویز می است که توسط سه کمپانی‌ 12Westerns و Red Dun & Co و Running Wild Films تهیه و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز تراویز می و جان مارس به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون تراویز می ، بلایز ناسز، ارنست مارش، الی رینگو، جان مارس، ویلیام شنون ویلیامز، لری جادکینز، ویلیام چندلر، مایک دوهرتی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 3 آوریل سال 2021 میلادی توسط Running Wild Films در کشور آمریکا، انگلستان و چندین کشور دیگر همزمان منتشر شد؛ فیلم شمارش گلوله‌ها پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی Cowpokes Int’l Film Festival و Smoky Mountain Film Festival موفق شد برنده 4 جایزه برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلمبرداری شده و نامزد دریافت 5 جایزه دیگر برای بهترین کارگردانی، بهترین فیلم بلند، بهترین فیلمبرداری، بهترین صداگذاری و بهترین ویرایش نیز شود.

خلاصه داستان سینمایی”شمارش گلوله‌ها”:

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Counting Bu فیلم شمارش گلوله ها Counting Bullets 2021 داستان گروه کوچکی از سربازان سواره نظام را روایت میکند که توسط دشمن در دره‌ای اسیر و گرفتار شده‌اند. اما با گذشت چند روز، آن‌ها مجبور میشوند اختلافاتشان را کنار گذاشته و برای زنده ماندن از تمام توانایی‌های خود استفاده کنند تا اینکه…

دانلود زیرنویس سریال squid game