دانلود زیرنویس فیلم Bird Box 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک علمی تخیلی
2,044 بازدید
دانلود زیرنویس bird box 2018
  • نام فیلم: Bird Box 2018 مدت زمان: 2h 4min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Susanne Bier نویسنده: Eric Heisserer
  • بازیگران: Sandra Bullock, Trevante Rhodes, John Malkovich, Danielle Macdonald, Sarah Paulson
  • < رده سنی: امتیاز IMDB: 6.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

وقتی یک نیروی مرموز جمعیت را از بین می برد ، فقط یک چیز قطعی است – اگر آن را ببینید ، می میرید. بازماندگان باید از رویارویی با موجودی که شکل بدترین ترس آنها را دارد اجتناب کنند. در جستجوی امید و شروعی جدید ، یک زن و فرزندانش سفری خطرناک را در میان جنگل و پایین رودخانه آغاز می کنند تا مکانی را پیدا کنند که ممکن است پناهگاه باشد. برای رسیدن به آن ، آنها باید چشمهای خود را از شرارت که آنها را تعقیب می کند بپوشانند – و سفر را با چشم بسته کامل کنند.

When a mysterious force decimates the population, only one thing is certain — if you see it, you die. The survivors must now avoid coming face to face with an entity that takes the form of their worst fears. Searching for hope and a new beginning, a woman and her children embark on a dangerous journey through the woods and down a river to find the one place that may offer sanctuary. To make it, they’ll have to cover their eyes from the evil that chases them — and complete the trip blindfolded.

2165

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Bird Box 2018:

دانلود زیرنویس bird box 2018 جعبه پرنده (به انگلیسی: Bird Box) فیلمی دلهره آور و پسارستاخیزی به کارگردانی سوزان بیر و با بازی ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، دانیل مک دونالد و رزا س ار محصول سال ۲۰۱۸ کشور ایالات متحده و برگرفته از رمانی با همین نام اثر جاش مالرمن است.

دانلود زیرنویس فیلم Venom: Let There Be Carnage 2021

خلاصه داستان سینمایی”جعبه پرنده”:

زیرنویس فارسی bird box 2018 این فیلم داستان آخر زمانی را تعریف می‌کند که موجود یا موجوداتی ماورائی در کرهٔ زمین نفوذ کرده‌اند و هر کس به بیرون از محل زند خود نگاه کند بلافاصله شروع به خودکشی می‌کند. در این میان عده‌ای بازمانده برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

دانلود زیرنویس فیلم Everybody’s Talking About Jamie 2021