دانلود زیرنویس فیلم Venom: Let There Be Carnage 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی
2,921 بازدید
دانلود زیرنویس Venom Let There Be Carnage 2021
  • نام فیلم: Venom: Let There Be Carnage 2021 مدت زمان: 1h 37min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Andy Serkis نویسنده: Kelly Marcel
  • بازیگران: Tom Hardy, Michelle Williams, Naomie Harris, Reid Scott, Stephen Graham, Woody Harrelson
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 6.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: M.A.LasTroniN - مهزیار وحیدی

ونوم زمانی وارد عمل می شود که قاتل زنجیره ای بدنام کلتوس کاسادی به کشتار شیطانی تبدیل می شود.

Venom springs into action when notorious serial killer Cletus Kasady transforms into the evil Carnage.

1921

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Venom: Let There Be Carnage 2021:

دانلود زیرنویس Venom Let There Be Carnage 2021  ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (انگلیسی: Venom: Let There Be Carnage‎) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایهٔ شخصیت ونوم از مارول کامیکس است. تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با همکاری مشترک مارول و تنسنت پیکچرز است و عرضهٔ آن بر عهدهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ خواهد بود. در نظر گرفته شده‌است که دومین فیلم در جهان شخصیت‌های مارول سونی پیکچرز و دنبالهٔ فیلم ونوم (۲۰۱۸) باشد. کارگردانی فیلم بر عهدهٔ اندی سرکیس از فیلم‌نامهٔ نوشتهٔ کلی مارسل است که بر پایهٔ داستانی با همکاری تام هاردی نوشته شده‌است. در این فیلم تام هاردی در نقش ونوم / ادی براک، در کنار میشل ویلیامز، نائومی هریس، رید اسکات، استیون گراهام و وودی هرلسون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، براک سعی دارد با مصاحبه با قاتل زنجیره‌ای کلتوس کسدی (هرلسون)، که میزبان یک هم‌زیست بیگانهٔ مشابهٔ ونوم به نام کارنیج می‌شود، زند کاری خود را در روزنامه‌نگاری دوباره احیا کند.

در نظر گرفته شده بود که ونوم آغازگر یک جهان مشترک جدید باشد. برنامه‌های دنبالهٔ آن در طول ساخت فیلم نخست آغاز شد. هرلسون برای حضور کوتاه در نقش کسادی در پایان فیلم ونوم با این هدف که برای فیلم دنباله، شخصیت شرور شود، انتخاب شد. کار رسمی ساخت این دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ آغاز شد، و هاردی و هرلسون تأیید کردند که همراه با مارسل به عنوان نویسندهٔ فیلم بازگشته‌اند. سرکیس در ماه آگوست به عنوان کارگردان استخدام شد، دلیل این امر تجربه کار با CGI و فناوری ضبط حرکت بود که قسمت مهمی در به تصویر کشیدن ونوم و کارنیج در فیلم بود. فیلم‌برداری در استودیوی لیوزدن در انگلیس از نوامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ و فیلم‌برداری اضافی در سان فرانسیسکو در فوریه انجام شد. عنوان فیلم در آوریل ۲۰۲۰ اعلام شد.

دانلود زیرنویس فیلم Dear Evan Hansen 2021

خلاصه داستان سینمایی”ونوم: بگذارید کارنیج بیاید”:

زیرنویس فارسی Venom Let There Be Carnage 2021  این فیلم دنباله ونوم درباره یک موجود عجیب و قدرتمند است که علا رقم دیگر گونه هایش در محافظت از انسان ها کمک میکند و با انسانی (تام هاردی) همکاری میکند. در فیلم ونوم 2 شخصیت مرد عنکبوتی و تونی استارک نیز حضور خواهد داشت.

دانلود زیرنویس فیلم The Starling 2021