دانلود زیرنویس فیلم Baby Driver 2017

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
2,457 بازدید
دانلود زیرنویس baby driver 2017
  • نام فیلم: Baby Driver 2017 مدت زمان: 1h 53min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا، انگلیس
  • کارگردان : Edgar Wright نویسنده: Edgar Wright
  • بازیگران: Ansel Elgort, Kevin Spacey, Lily James, Eiza González, Jon Hamm, Jamie Foxx, Jon Bernthal
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: حسين , آرين ,شيرين, سمیرا - امیر طهماسبی

داک بیبی ، راننده سابق فراری را مجبور می کند در یک سرقت شرکت کند و تهدید می کند که در صورت امتناع از دوست دخترش صدمه می زند. اما این طرح وقتی به هم می ریزد که دلالان اسلحه آنها افسر مخفی می شوند.

Doc forces Baby, a former getaway driver, to partake in a heist, threatening to hurt his girlfriend if he refuses. But the plan goes awry when their arms dealers turn out to be undercover officers.

1695

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  Baby Driver 2017:

دانلود زیرنویس baby driver 2017 بیبیِ راننده (انگلیسی: Baby Driver‎) فیلمی در ژانر اکشن جنایی به نویسند و کارگردانی ادگار رایت و محصول مشترک انگلستان و ایالات متحده آمریکا است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. انسل الگورت در نقش یک راننده فرار جوان علاقه‌مند به موسیقی قرار می‌ رد که به دنبال رهایی از زند مجرمانه خویش و زند با معشوقش، دبورا (لیلی جیمز) است. از دیگر بازیگران آن می‌توان کوین اسپیسی، جان برنثال، جیمی فاکس، جان هم و ایزا گونزالس را نام برد. اریک فلنر و همکارش تیم بوان در وورکینگ تایتل فیلمز با همکاری نایرا پارک تهیه‌کنندگان بیبی راننده هستند. سونی پیکچرز و ترایستار پیکچرز توزیع و پخش فیلم را بر عهده داشتند.

زیرنویس baby driver 2017 بیبی راننده از علایق قدیمی ادگار رایت بوده که به مدت بیش از دو دهه در دست توسعه بوده‌است. او طرح اولیه فیلم را در دوران جوانی خود در نظر داشت، اما تجربه حاصل از پروژه‌های قبلی، سبب شد تا به ساخت بیبی راننده علاقه پیدا کند. در ابتدا قرار بود تا فیلم‌برداری در لس آنجلس انجام شود، اما رایت نهایتاً مکان فیلم‌برداری را به آتلانتا تغییر داد. در نظر گرفتن وجهه شهر از معیارهای مهم روایت داستان فیلم بود. مرحله تصویربرداری اصلی در مدت چهار ماه و از فوریه تا مه ۲۰۱۶ در آتلانتا انجام شد. مراحل تولید شامل بدل‌کاری‌های حساب‌شده و دقیق و طراحی رقص بود. فرش قرمز بیبی راننده در ۱۱ مارس ۲۰۱۷ و در جشنواره جنوب از جنوب غربی برگزار شد. این فیلم در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی و بریتانیا اکران شد.

زیرنویس فارسی baby driver 2017 با وجود انتقاد به فیلم‌نامه و شخصیت‌پردازی، بیبی راننده بازخوردهای خوبی را از رسانه‌ها دریافت کرد. بیبی راننده موفق شد ۲۲۶٫۳ میلیون دلار فروش کند. این در حالی است که بودجه ساخت فیلم تنها ۳۴ میلیون دلار بوده‌است. دو دلیل اصلی فروش بالای فیلم، شهرت شفاهی آن نزد بینندگان و کاهش علاقه عمومی به آثار بلاک باستر و پرهزینه بوده‌است. هیئت ملی بازبینی فیلم بیبی راننده را یکی از برترین فیلم‌های سال دانست. انسل الگورت برای بازی در این فیلم نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب شد. بیبی راننده در نودمین دوره جوایز اسکار در سه رشته بهترین تدوین صدا، بهترین میکس صدا و بهترین تدوین نامزد دریافت جایزه اسکار شد. این فیلم همچنین نامزد دو جایزه بفتا و دو جایزه گزینش منتقدان فیلم شد و چندین جایزه دیگر را هم به دلیل دستاوردهای فنی به دست آورد. موفقیت بیبی راننده باعث افزایش علاقه استودیو به ساخت ادامه‌ای برای آن شده‌است.

خلاصه داستان سینمایی بیبی راننده:

پسر جوانی که با نام بیبی شناخته می‌شود زند عجیبی دارد. او راننده یک گروه خلافکاری است که رهبریش را فردی بنام داک بر عهده دارد. بیبی گذشته دردناکی داشته‌است. او در دوران بچ مادر خود را در یک تصادف وحشتناک از دست داده و بعد از همان تصادف هم گوش‌هایش دچار نویز شده و برای حل این مشکل ناچار است تا همیشه به موسیقی گوش بدهد تا اذیت نشود. بیبی مهارت بسیار زیادی در رانند دارد. او مدت زیادی است که برای گروه داک به عنوان راننده کار می‌کند تا بتواند بدهی خود را به او پرداخت کند زیرا چندین سال پیش او یکی از ماشین‌های داک را دزدیده بود و داک که از مهارت او خوشش آمده بود تصمیم گرفت به جای کشتن وی، از مهارت بیبی برای پیش بردن اهدافش استفاده کند.

در اولین سکانس فیلم، گروه داک به یک بانک دستبرد می‌زنند و بیبی به کمک مهارت بالای خود در رانند آن‌ها را فراری می‌دهد. بعد از انجام مأموریت، داک به بیبی می‌گوید که فقط یک مأموریت دیگر مانده و بعد از آن بدهی بیبی صاف می‌شود و او آزاد است که برود. مدتی بعد داک دوباره بیبی را برای آخرین مأموریتش فرا می‌خواند. بیبی در این مأموریت که در جریان آن باید به یک ماشین حمل پول دستبرد زده شود با شخص جدیدی بنام باتس آشنا می‌شود که فردی خشن است که پیش‌تر سابقه کیفری داشته‌است. باتس چندان از بیبی خوشش نمی‌آید و به نظرش او برای انجام این کارها زیادی بچه است. در نهایت مأموریت انجام می‌شود و بیبی بدهی خود را با داک صاف می‌کند و آزاد می‌شود که برود.

یک روز که بیبی طبق عادت همیش خود به رستوران رفته با دختر زیبای پیشخدمتی به اسم دبورا آشنا می‌شود. آشنایی با دبورا فصل جدید در زند بیبی باز می‌کند به‌طوری‌که او گمان می‌کند سرانجام می‌تواند از گذشته پر ماجرای خود فرار کند. در شبی که بیبی، دبورا را به یک رستوران شیک دعوت می‌کند ناگهان متوجه حضور داک در آنجا می‌شود. داک به بیبی می‌گوید با اینکه او بدهی‌اش را صاف کرده اما هنوز کار آن‌ها با هم تمام نشده‌است. سپس به او اطلاعاتی دربارهٔ یک مأموریت جدید که به یک سرقت بزرگ مربوط می‌شود می‌دهد و از بیبی می‌خواهد که دوباره به عنوان راننده برایش کار کند و اگر قبول نکند او دبورا را خواهد کشت. بیبی که چاره‌ای ندارد، پیشنهاد را قبول می‌کند و باتس به همراه بادی و دارلینگ او را همراهی می‌کنند. شب پیش از سرقت، بیبی به همراه این افراد به یک انبار بزرگ می‌روند تا طبق دستور داک یک معامله اسلحه را انجام دهند اما ناگهان باتس به رئیس دلال‌ها شلیک می‌کند و در ری آغاز می‌شود. سرانجام همه دلال‌ها می‌میرند. زمانی که بادی از باتس توضیح می‌خواهد او می‌گوید که آن‌ها دلال اسلحه نبوده بلکه پلیس بوده‌اند. وقتی که گروه به خانه امن بازمی‌گردند با داک روبه‌رو می‌شوند که خبرهای معامله به گوشش رسیده و بسیار هم عصبانی است. داک می‌گوید از پلیس بودن دلال‌ها خبر داشته و آن‌ها جاسوسش در اداره پلیس بوده‌اند. داک تصمیم می‌ رد که مأموریت را لغو کند اما گروه او را منصرف می‌کند و قرار می‌شود که مأموریت طبق نقشه قبلی ادامه پیدا کند. نیمه شب، بیبی تصمیم به فرار می‌ رد اما با بادی برخورد می‌کند. قبل از اینکه بتواند بهانه‌ای برای خود بتراشد ناگهان سر و کله باتس پیدا می‌شود. باتس که واکمن بیبی را پیدا کرده می‌فهمد که بیبی در تمام مدت داشته صدای آن‌ها را ضبط می‌کرده‌است و برای همین گمان می‌کند بیبی پلیس باشد. سرانجام باتس با یک ضربه بیبی را بیهوش می‌کند.

زمانی که بیبی به هوش می‌آید می‌بیند تمام نوارهایی که از گفتگوها ضبط کرده به‌دست داک افتاده‌است. داک که بسیار عصبانی است ابتدا تصمیم می‌ رد بیبی را زندانی و برای سرقت، راننده دیگری پیدا کند اما توضیحات بیبی و علاقه شخصی که به او دارد باعث می‌شود تا بیبی را ببخشد و نقشه را طبق همان برنامه اصلی پیش ببرد. صبح روز بعد، سرقت درست طبق برنامه پیش می‌رود اما بیبی به جای فرار، ماشین را قیم به کامیون روبه‌روی خود می‌کوبد و باعث می‌شود که باتس کشته شود. بیبی از ماشین پیاده شده و فرار می‌کند اما بادی و دارلینگ با پلیس‌ها در ر می‌شوند که در جریان آن دارلینگ می‌میرد. بیبی وسایل مورد نیاز خود برای فرار را برمی‌دارد و سپس به رستوران می‌رود که دبورا را نیز سوار کند اما بادی عصبانی و زخمی زودتر از او به رستوران رسیده‌است. بیبی به کتف بادی شلیک می‌کند و به همراه دبورا نزد داک برمیگردد تا نواری را که مربوط به مادرش پس ب رد. داک که بیبی را مثل پسر خودش می‌داند و از طرفی هم عشق او به دبورا را تحسین می‌کند نوار را به همراه مقداری پول به بیبی می‌دهد و تصمیم می‌ رد که به او کمک کند اما ناگهان بادی از راه می‌رسد و ابتدا داک را با ماشین زیر می‌ رد اما خودش در جریان در ری با بیبی شانس نمی‌آورد و از بالای پارکینگ به پایین پرت شده و می‌میرد. بیبی به همراه دبورا فرار می‌کنند اما در میانه راه متوقف می‌شوند و بیبی دست رشده و به زندان می‌افتد.

در جریان دادگاه بیبی متوجه می‌شویم که نام اصلی او مای است. بیبی به خاطر قانون‌شکنی‌های خود به ۲۵ سال حبس محکوم می‌شود و به زندان می‌رود. سکانس آخر نشان می‌دهد که بیبی بعد از پنج سال و بررسی دوباره پرونده‌اش و برای کارهای مفیدی که کرده‌است از زندان آزاد شده‌است. دبورا در بیرون زندان منتظر اوست. آن‌ها سوار ماشین می‌شوند و به جاده می‌زنند تا برای همیشه از زند کنار یکدیگر لذت ببرند.

دانلود زیرنویس فیلم coda