دانلود زیرنویس فیلم coda 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
3,749 بازدید
دانلود زیرنویس coda
  • نام فیلم: coda مدت زمان: 1h 51min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Sian Heder نویسنده: Sian Heder
  • بازیگران: Emilia JonesMarlee MatlinTroy Kotsur
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB:
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

روبی به عنوان CODA (کودک بزرگسالان ناشنوا) تنها فرد شنوا در خانواده ناشنوایان خود است. وقتی شغل ماهی ری خانواده تهدید می شود ، روبی بین تعقیب عشق به موسیقی و ترس از رها شدن والدینش دچار دوگان می شود.

As a CODA (Child of Deaf Adults) Ruby is the only hearing person in her deaf family. When the family’s fishing business is threatened, Ruby finds herself torn between pursuing her love of music and her fear of abandoning her parents.

1364

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم coda :

دانلود زیرنویس فیلم coda یک فیلم کمدی-درام 2021 آمریکایی است که یک دختر نوجوان شنوا را که فرزند بزرگسالان ناشنوا است دنبال می کند (به اختصار CODA). این فیلم که توسط سیان هدر نویسند و کارگردانی می شود ، امیلیا جونز را در نقش دختر شنوا بازی می کند و مارلی متلین و تروی کوتور در نقش والدین ناشنوا از نظر فرهن و دنیل دورانت در نقش برادر ناشنوا هستند. اوجنیو دربز و فردیا والش پیلو نیز در این فیلم بازی می کنند.

بازسازی آمریکایی انگلیسی زبان فیلم فرانسوی La Famille Bélier در سال 2014 ، به کارگردانی اریک لارتیگائو ، فیلمبرداری فیلم در لوکستر ، ماساچوست ، در ایالات متحده انجام شد. هر دو فیلم در روایت خود بسیار شبیه به فیلم هندی Khamoshi: The Musical در سال 1996 هستند.

CODA اولین نمایش جهانی خود را در 28 ژانویه 2021 در جشنواره فیلم ساندنس 2021 انجام داد. اپل حق توزیع CODA را برای یک رکورد 25 میلیون دلار در جشنواره به دست آورد. این فیلم در سینماها و از طریق سرویس پخش تلویزیونی Apple TV+ در 13 آگوست 2021 منتشر شد.

این فیلم در نهایت برنده سه جایزه اسکار در بخش های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، برنده 2 جایزه بفتا و در نهایت نامزد دریافت 2 جایزه گلدن‌گلوب گردید.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی فیلم coda :

در گلوستر ، ماساچوست ، روبی روسی تنها فرد شنوا در خانواده خود است: والدینش فرانک و جکی و برادر بزرگتر لئو هم از نظر فرهن ناشنوا هستند. او به تجارت ماهی ری خانواد کمک می کند و قصد دارد پس از اتمام دبیرستان به طور تمام وقت به آن بپیوندد. روبی برای گروه کر گروه مدرسه ، که توسط آقای Villalobos (یا آقای V) اداره می شود ، ممیزی می کند ، اما وقتی او را به خوانند دعوت می کنند ، وحشت می کند و فرار می کند. او بعداً نزد آقای V برمی گردد و توضیح می دهد که در کودکی به خاطر صحبت های خنده دار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. آقای V روبی را پس از شنیدن صدای زیبایش به گروه کر می پذیرد و او را تشویق می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

آقای V با روبی و مای ، یک دانشجوی دیگر ، برای یک دوئت در رسیتال گروه کر آینده جفت می شود.دانلود زیرنویس فارسی coda اولین عملکرد آنها ضعیف است زیرا هر کدام به طور جداگانه آماده می شوند. آقای V اصرار دارد که آنها خودشان برای تمرین دور هم جمع شوند. روبی مای را برای تمرین به خانه اش دعوت می کند ، اما توسط فرانک و جکی با صدای بلند در اتاق بعدی کنار می روند. روبی بعداً در کافه تریا همکلاسی هایش را می شنود که پشت سر او این حادثه را مسخره می کنند. مای برای انتشار داستان عذرخواهی می کند ، اما نمی خواهد با او کاری داشته باشد. او سرانجام او را می بخشد و آنها در حالی که رابطه ای را برقرار می کنند ، تمرین خود را از سر می رند.

در همین حال ، فرانک و لئو برای تأمین هزینه های خود با تجارت ماهی ری تلاش می کنند زیرا هزینه ها و تحریم های جدید توسط هیئت محلی اعمال می شود. در یک جلسه هیئت مدیره ، فرانک می ایستد و اعلام می کند که شرکت خود را برای دور زدن محدودیت های جدید و فروش ماهی خود به تنهایی تأسیس می کند و از سایر ماهی ران محلی نیز دعوت می کند تا به این شرکت بپیوندند. روی روبی برای صحبت با مردم و پخش این خبر.

آقای V روبی را تشویق می کند تا برای کالج موسیقی Berklee ممیزی کند و برای آماده سازی کلاسهای خصوصی خود را ارائه می دهد. روبی برای درس ها به او می پیوندد ، اما به طور فزاینده ای مشغول کمک به خانواده اش در تجارت می شود. آقای V عصبانی می شود زیرا او مدام دیر می کند و بهانه می آورد و درس های خود را لغو می کند. او را به خاطر اتلاف وقت تنبیه می کند و او را متهم می کند که به موسیقی توجه کافی ندارد.

معروفترین نقد به زیرنویس coda :

دانلود زیرنویس فارسی فیلم coda در حالی که یک روز ماهی ری می کنند ، فرانک و لئو توسط گارد ساحلی پس از عدم پاسخ به بوق کشتی و تماس های رادیویی ، ره ری می شوند. آنها به دلیل سهل انگاری جریمه می شوند و مجوز ماهی ری آنها لغو می شود. آنها اعتراض می کنند و موفق می شوند مجوز خود را پس ب رند به شرطی که همیشه یک فرد شنونده همراه داشته باشد. روبی به خانواده اعلام می کند که در حال گذراندن کالج است و به طور تمام وقت به این تجارت ملحق می شود. والدین او از او حمایت می کنند ، اما لئو با عصبانیت واکنش نشان می دهد و اصرار دارد که آنها می توانند مشکلات خود را بدون کمک روبی مدیریت کنند.

خانواده روبی در برنامه سرود گروه کر او شرکت می کنند و در حالی که نمی توانند آواز او را بشنوند ، متوجه استقبال مثبت تماشاگران اطراف خود می شوند. در همان شب ، فرانک از روبی می خواهد که برای او آهن بخواند در حالی که او احساس می کند تارهای صوتی او احساس می کند ، احساساتی می شود. سپس تمام اعضای خانواده به همراه روبی به بوستون می روند تا در آزمون برکلی خود شرکت کند. آنها قرار نیست وارد سالن استماع شوند ، اما به هر حال برای تماشا به بالکن سری می زنند. روبی در ابتدا عصبی است اما با دیدن خانواده خود اعتماد به نفس پیدا می کند. او به همراه آهنگ امضا می کند تا بتوانند بفهمند چه می گوید.

مدتی بعد ، روبی در برکلی پذیرفته می شود. او اخبار را با خانواده و آقای V که همه برای او هیجان زده هستند به اشتراک می گذارد. او از مای می خواهد که گاهی او را در بوستون ملاقات کند. گرتی ، دوست روبی ، او را برای تحصیل به بوستون می برد و خانواده اش او را مجبور می کنند. روبی هنگام رانند آنها را نشانه “دوستت دارم” نشان می دهد.