دانلود زیرنویس فیلم Avatar 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن فانتزی ماجراجویانه
2,475 بازدید
دانلود زیرنویس avatar 2009
  • نام فیلم: Avatar 2009 مدت زمان: 2h 42min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : James Cameron نویسنده: James Cameron
  • بازیگران: Sam Worthington, Zoe Saldana, Stephen Lang, Michelle Rodriguez, Sigourney Weaver
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: امير طهماسبي

جیک که فلج است ، برای انجام یک مأموریت شرکتی ، دوقلو خود را در پاندورای ن ناوی جایگزین می کند. بعد از اینکه بومیان او را به عنوان یکی از افراد خود پذیرفتند ، او باید تصمیم ب رد که وفاداری او در کجا قرار دارد.

Jake, who is paraplegic, replaces his twin on the Na’vi inhabited Pandora for a corporate mission. After the natives accept him as one of their own, he must decide where his loyalties lie.

1659

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  a Avatar 2009:

دانلود زیرنویس avatar 2009 آواتار (انگلیسی: Avatar‎؛ عرضه‌شده با نام آواتار جیمز کامرون) یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی، نویسند ، تهیه‌کنند و تدوین جیمز کامرون و با نقش‌آفرینی سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ، میشل رودریگز و سیگورنی ویور است.

فیلم avatar 2009 آواتار محصول کمپانی آمریکایی فاکس قرن بیستم است. آهنگساز موسیقی این فیلم جیمز هورنر می‌باشد. استین وینستن مسئول جلوه‌های ویژه فیلم نابودگر ۲ نیز تا قبل از مرگش به جیمز کامرون در زمینهٔ طراحی این فیلم کمک می‌کرده‌است. بودجه ساخت این فیلم ۲۳۷ میلیون دلار اعلام شد که آن را به بیست و یکمین فیلم پرهزینه تاریخ سینما تبدیل می‌کند.

زیرنویس فارسی avatar 2009 در سال ۱۹۹۵ کامرون فیلم‌نامه آواتار را به اتمام رساند. این فیلم چندین سال در دست ساخت بوده‌است و در لس آنجلس، نیوزیلند و خلیج مکزیک فیلمبرداری شده‌است.

زیرنویس فیلم avatar 2009 آواتار بعد ‌از فیلم بی نظیر انتقام جویان پایان بازی پر فروش ترین فیلم جهان است وفیلم هایی نظیر ، تایتانیک، جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت تنها فیلم‌های تاریخ هستند که بیش از ۲ میلیارد دلار فروش داشتند. همچنین این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۰۹ شد. به دنبال موفقیت‌های این فیلم، کامرون قراردادی برای تولید و ساخت چهار دنباله با فاکس قرن بیستم امضاء کرد: آواتار ۲ و آواتار ۳ که در حال فیلم‌برداری هستند آواتار ۲ قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شود؛ همچنین آواتار ۳ در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴، آواتار ۴ در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد.

دانلود زیر نویس فارسی سریال breaking bad 

خلاصه داستان سینمایی آواتار 2009 :

زیرنویس فارسی avatar 2009 در داستان فیلم، زمینیان به منظور تصرف منابع سرشار پندورا (سیاره ناوی‌ها)، و برای به دست آوردن هرچه بیشتر سنگ آنابتانیوم برای اشغال نظامی سیاره پندورا آماده می‌شوند که منجر به نابودی خانه و کاشانه ناوی‌ها و محیط زیستشان خواهد گشت. و این موضوع احتمال انقراض ناوی‌ها به دست بشر را خیلی زیاد کرده‌است.

اما از سوی دیگر، گروهی از انسان‌های دانشمند مشغول آزمایش پروژه‌ای هستند بنام آواتار که در آن با علم ژنتیک و ترکیب دادن D.N.A انسان و ناوی، بدن‌های ناوی مصنوعی در آزمایشگاه رشد داده، و هوش انسانی را به عنوان کنترل‌گر آن جسم به‌طور موقت درون آن بدن تزریق یا قا کرده تا بتوانند از این طریق با فرستادن این ناوی‌های مصنوعی، داخل جماعت ناوی‌ها تحقیق و تجسس کرده تا فرهنگ و رسم و رسوم آنان را بشناسند. در واقع، این بدن‌های مصنوعی چیزی بجز نوعی نفربر با کنترل از راه دور بسیار پیشرفته نیست. ا ته به دلیل اینکه هر آواتار با ترکیب دی. اِن. اِی شخص کنترل کنندهٔ آن و ناوی‌ها به وجود آمده‌است، فقط خود همان شخص می‌تواند به آواتار خود متصل شده و آن را کنترل و هدایت نماید.

جیک سالی (به بازیگری سم ورثینگتون)، سربازی جانباز بر روی ویلچر است که هنگام خدمت در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا از ناحیه دو پا فلج شده‌است. هنگامی که او را برای پروژه آواتار به عنوان خ ان یکی از بدن‌ها بکار می‌ رند، او طبق مأموریتش سعی در رخنه کردن در داخل قبیلهٔ بومیان و کشف رموز و اطلاعات سرّی آنان می‌پردازد. اما تدریجاً طی ماجراهایی با «نایتیری» (با صدای زویی سالدانا)، شاهزاده و دختر بزرگ رئیس قبیلهٔ ناوی‌ها تدریجاً پیوند عاطفی برقرار می‌کند و رفته‌رفته پی به عمق زیبائی فرهنگ بومیان برده، و سعی می‌کند به آن‌ها کمک کند، تا جایی که مجبور می‌شود سرانجام در برابر نسل انسان‌های غاصب، یعنی نوع خودش، قرار رد …