دانلود زیر نویس فارسی سریال breaking bad

تاریخ اکران : 2008 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام
27,035 بازدید
دانلود زیر نویس breaking bad
  • نام فیلم: برکینگ بد مدت زمان: ۴۰ دقیقه
  • زبان: اسپانیایی, انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Vince Gilligan نویسنده: Vince Gilligan, Moira Walley-Beckett, Thomas Schnauz, Peter Gould
  • بازیگران:
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 9.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: ناصر اسماعیلی-ایران فیلمو-Tvcenter

والتر وایت ، یک معلم شیمی ، متوجه می شود که سرطان دارد و تصمیم می رد برای بازپرداخت بدهی های پزشکی خود وارد کار ساخت و ساز شود. اولویت های او از زمانی که با جسی شریک می شود تغییر می کند.

Walter White, a chemistry teacher, discovers that he has cancer and decides to get into the meth-making business to repay his medical debts. His priorities begin to change when he partners with Jesse.

316

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

تو ضیحات درباره دانلود زیر نویس سریال برکینگ بد:

بریکینگ بد (به انگلیسی: Breaking Bad) یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی نئو وسترن آمریکایی است که توسط وینس لیگان تولید و تولید شده است. این برنامه از 20 ژانویه 2008 تا 29 سپتامبر 2013 از 5 فصل در مجموع 62 قسمت پخش شد. این فیلم در آ وكرك ، نیومكزیكو فیلمبرداری و فیلمبرداری شد و داستان والتر وایت (برایان كرانستون) ، یك معلم شیمی دبیرستان با حقوق كم ، بیش از حد صلاحیت و روحیه است كه با تشخیص اخیر مرحله سه سرطان ریه دست و پنجه نرم می كند.

وایت با همکاری و دانش آموز سابق خود جسی پینکمن (آرون پاول) ، با تولید و توزیع داروی کریستال برای تأمین آینده مالی خانواده اش قبل از مرگ ، به زند جنایتکارانه روی می آورد ، در حالی که در خطرات دنیای جنایتکار قرار دارد. عنوان یک گفتگوی محاوره ای جنوبی به معنای “روی آوردن به زند جنایتکارانه” است.

زیر نویس سریال برکینگ بد از جمله بازیگران این سریال می توان به آنا گان و آر جی میته در نقش همسر والتر اسکایلر و پسرش والتر جونیور و بتسی برانت و دین نوریس در نقش خواهر اسکایلر ماری شریدر و همسرش هنک ، نماینده DEA اشاره کرد.

از دیگر موارد می توان به باب اودنكیرك به عنوان وكیل سستی وایت و پینكمن ، سائول گودمن ، جاناتان بانك به عنوان بازپرس خصوصی و ثابت كننده مایك ارمانتراوت و جیانكارلو اسپوزیتو به عنوان پادشاه مواد مخدر گاس فرینگ اشاره كرد.

در فصل آخر جسی پلمونز به عنوان تاد آلکوئیست از نظر جنایی جاه ط و لورا فریزر در نقش لیدیا رودارت-کوایل ، یک مدیر حیله گر بازرگانی به طور مخفیانه مدیریت فروش جهانی والتر برای شرکت خود را معرفی می کند.

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس breaking bad:

فصل اول سریال Breaking Bad با بازبینی های کلی مثبت روبرو شد ، در حالی که بقیه دوره آن با استقبال جهانی روبرو شد ، که باعث می شود منتقدان آن را به عنوان یکی از برترین سریالهای تلویزیونی در تمام دوران تحسین کنند.

در سه فصل اول خود تماشاگران متوسطی داشتند ، اما فصل های چهارم و پنجم با دسترسی قابل توجهی در شبکه نتفلیکس قبل از آغاز فصل چهارم ، افزایش قابل توجهی در بینندگان داشت.

تا زمان پخش پایانی سریال ، این سریال در بین پربیننده ترین برنامه های کابلی تلویزیون آمریکا بود. این نمایش جوایز بی شماری از جمله 16 جایزه Primetime Emmy ، هشت جایزه ماهواره ، دو جایزه Golden Globe ، دو جایزه Peabody ، دو جایزه منتقدان و چهار جایزه انجمن منتقدان تلویزیونی را دریافت کرد.

کرانستون چهار بار جایزه Primetime Emmy را برای بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام به دست آورد ، در حالی که Aaron Paul سه بار برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال درام شد.

آنا گان دو بار برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال درام شد. در سال 2013 ، بریکینگ بد به عنوان تحسین شده ترین نمایش در تمام دوران ها وارد رکوردهای جهانی نس شد.