دانلود زیرنویس فیلم All the Bright Places 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
2,454 بازدید
دانلود زیرنویس all the bright places 2020
  • نام فیلم: All the Bright Places 2020 مدت زمان: 1h 47min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : Brett Haley نویسنده: Jennifer Niven, Liz Hannah
  • بازیگران: Elle Fanning, Justice Smith, Alexandra Shipp, Kelli O'Hara, Lamar Johnson, Virginia Gardner, Felix Mallard, Sofia Hasmik, Keegan-Michael Key, Luke Wilson
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 6.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: TheFlashPoint , DeadlyKiller

دو نفر پس از ملاقات با یکدیگر با زخم های روحی و جسمی گذشته خود دست و پنجه نرم می کنند. آنها در می یابند که حتی کوچکترین لحظات نیز می توانند معنایی داشته باشند.

After meeting each other, two people struggle with the emotional and physical scars of their past. They discover that even the smallest moments can mean something.

1889

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  All the Bright Places 2020:

دانلود زیرنویس all the bright places 2020 همه مکان‌های روشن (به انگلیسی: All the Bright Places) یک فیلم آمریکایی در ژانر رمانتیک به کارگردانی برت هیلی است. از بازیگران این فیلم می‌توان به ال فانینگ و جاستیس اسمیث اشاره کرد. داستان این فیلم برگرفته از رمان همه مکان‌های روشن نوشته جنیفر نیون می‌باشد.

این فیلم در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ توسط نت‌فلیکس منتشر شد.

خلاصه داستان سینمایی”همه مکان‌های روشن”:

زیرنویس فارسی all the bright places 2020 این فیلم داستان وایولت و تئودور را روایت می‌کند. آن‌ها پس از ملاقات با هم، زند یکدیگر را تا ابد تغییر می‌دهند. آن‌ها با زخم‌های احساسی و جسمی گذشته‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند و متوجه می‌شوند که حتی بی‌ارزش‌ترین مکان‌ها و کوچکترین لحظات می‌توانند معنی خاصی پیدا کنند.

دانلود زیرنویس فیلم coda