دانلود زیرنویس فیلم Aashiqui 2 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: درام موزیکال
2,308 بازدید
دانلود زیرنویس Aashiqui 2 2013
  • نام فیلم: Aashiqui 2 2013 مدت زمان: 2h 12min
  • زبان: هندی کشور سازنده : هند
  • کارگردان : Mohit Suri نویسنده: Shagufta Rafique
  • بازیگران: Aditya Roy Kapur, Shraddha Kapoor, Mahesh Thakur, Shaad Randhawa
  • < رده سنی: امتیاز IMDB: 7.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: Farsisubtitle & Tvshow

راهول ، احساس آواز خواندن ، عاشق آروهی می شود ، زنی که در یک بار می خواند. او به او کمک می کند تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک خواننده مشهور محقق کند ، اما کاستی های او آینده آنها را به خطر می اندازد.

Rahul, a singing sensation, falls in love with Aarohi, a woman who sings in a bar. He helps her accomplish her dream of becoming a famous singer but his own shortcomings jeopardise their future.

2169

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

Shamsuddin Ahmadzai در 16 دسامبر 2022 در 11:02 ب.ظ گفته:

پاسخ

I like you so much this video

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم Aashiqui 2 2013:

دانلود زیرنویس Aashiqui 2 2013 فیلم سینمایی عاشقی ۲ (Aashiqui 2) فیلمی موزیکال، عاشقانه و درام محصول سال ۲۰۱۳ کشور هندوستان به کارگردانی موهیت سوری است که توسط کمپانی T-Series منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی چون آدیتیا روی کاپور، شرادا کاپور، شاد رندهاوا، سلیل آچاریا، پارتا آکرکار، چیتراک باندیوپادیای، باگز بهارگاوا، آشیش باتو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سازنده قسمت اول فیلم عاشقی ابتدا تصمیم داشت تا در سال 2011 نسخه دوم آن را بسازد اما پس از مدتی کارگردانی آن را به موهیت سوری واگذار کرد.

دانلود زیرنویس فیلم The Notebook 2004

خلاصه داستان سینمایی”عاشقی ۲”:

زیرنویس فارسی Aashiqui 2 2013 راهول یک خواننده بسیار معروف است که به دلیل اعتیاد به الکل طرفداران و شهرت خود را به تدریج از دست میدهد. در همین حال او با خواننده ای سطح پایین به نام آروهی آشنا میشود و تصمیم می رد تا وی را به یک ستاره در دنیای خوانند تبدیل کند. اما آن ها به مرور زمان عاشق یکدیگر شده و…

دانلود زیرنویس فیلم Birth 2004