دانلود زیرنویس فیلم A Cure for Wellness 2016

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک درام فانتزی
989 بازدید
دانلود زیرنویس a cure for wellness 2016
  • نام فیلم: A Cure for Wellness 2016 مدت زمان: 2h 26min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آلمان،ایالات متحده آمریکا،لوکزامبورگ
  • کارگردان : Gore Verbinski نویسنده: Justin Haythe
  • بازیگران: Dane DeHaan, Jason Isaacs, Mia Goth
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 6.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

لاکهارت ، مدیر اجرایی ، برای بازیابی مدیرعامل شرکتش به یک مرکز درمانی در آلپ سوئیس اعزام می شود. در مرکز ، او با فعالیت های عجیبی روبرو می شود که او را وادار می کند تا بیماری مردم را بررسی کند.

Lockhart, an executive, is sent to a wellness spa in the Swiss Alps to retrieve his company’s CEO. At the centre, he encounters strange activities that make him investigate the illness of the people.

1650

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  a A Cure for Wellness 2016:

دانلود زیرنویس a cure for wellness 2016 درمانی برای سلامتی (انگلیسی: A Cure for Wellness‎) یک فیلم در ژانر وحشت روان‌شناختی به کارگردانی گور وربینسکی و نویسند جاستین هِیث است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. دین دی‌هان، جیسون آیزکس و میا گاث ستارگان فیلم هستند.

فیلم a cure for wellness 2016 نخستین نمایش فیلم در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۶، و در سینما آلامو درفت‌هاوس، واقع در آستین، تگزاس بود و سپس توسط فاکس قرن بیستم در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷، در ایالات متحده اکران شد. درمانی برای سلامتی با واکنش‌های متوسطی از سوی منتقدان همراه بود، و ۲۶٬۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۴۰ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌است.

دانلود زیرنویس فیلم coda

خلاصه داستان سینمایی درمانی برای سلامتی:

زیرنویس فارسی a cure for wellness 2016 یک مدیر اجرایی بلندپایه جوان برای فرستادن مدیر عامل شرکت خود از یک “مرکز سلامتی” وحشیانه اما مرموز در یک مکان از راه دور در آلپ سوئیس فرستاده شده است. او به زودی مظنون است که درمانهای معجزهآسای آبگرم چیزی نیست که به نظر میرسد. هنگامی که او شروع به افشای اسرار وحشتناک خود، عقل خود را آزمایش می شود، به عنوان او خود را تشخیص داده شده با بیماری مشابه کنجکاو است که نگه می دارد تمام مهمانان در اینجا برای درمان است.