دانلود زیرنویس فیلم 2017 Atomic Blonde

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن
2,213 بازدید
دانلود زیرنویس Atomic Blonde 2017
  • نام فیلم: Atomic Blonde مدت زمان: 1h 55min
  • زبان: روسی،انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده آمریکا
  • کارگردان : David Leitch نویسنده: Kurt Johnstad
  • بازیگران: Charlize Theron, James McAvoy, John Goodman, Til Schweiger, Eddie Marsan, Sofia Boutella, Roland Møller, Toby Jones
  • < رده سنی: pg-13 امتیاز IMDB: 6.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: ارمیا - امیر طهماسبی

لورن بروتون ، که به عنوان جاسوس MI6 کار می کند ، درست قبل از فروپاشی دیوار به مأموریتی به برلین اعزام می شود تا لیست سرقت شده ای را که اسامی عوامل مخفی استثنایی را در دست دارد ، بدست آورد.

Lorraine Broughton, who works as a spy for MI6, is sent on a mission to Berlin just before the collapse of the wall, to get hold of a stolen list, which has the names of exceptional secret agents.

1698

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم  2017 Atomic Blonde:

دانلود زیرنویس Atomic Blonde 2017 بلوند اتمی (به انگلیسی: Atomic Blonde) فیلمی آمریکایی در سبک اکشن مهیج جاسوسی، به نویسند کرت جانستاد و کارگردانی دیوید لیچ است. این فیلم برگرفته از رمان گرافیکی سردترین شهر، به قلم آنتونی جانستون در سال ۲۰۱۲ است که داستان آن حول محور جاسوسی است که موظف به پیدا کردن لیستی از مأموران دوجانبه است که در حال قاچاق به غرب می‌باشند. از بازیگران آن می‌توان به شارلیز ترون، جیمز مک‌آووی، جان گودمن، تیل شوایگر، ادی مارسن، سوفیا بوتلا، یوهانس هویکور یوهانسون و توبی جونز اشاره کرد.

 زیرنویس Atomic Blonde 2017 نخستین نمایش بلوند اتمی در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۷ در جشنواره جنوب از جنوب غربی بود و همچنین توسط فوکس فیچرز در ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد.

خلاصه داستان سینمایی بلوند اتمی:

سینمایی Atomic Blonde 2017 داستان فیلم در مورد یک مامور مخفی MI6 به نام لورین است که در طول جنگ سرد برای تحقیق در مورد قتل یکی از همکاران خود به برلین اعزام میشود. در طول ماموریت او وظیفه دارد تا لیست ماموران مفقود شده را بررسی کرده و علت ناپدید شدن آن ها را پیدا کند اما…

دانلود زیر نویس فارسی سریال breaking bad