دانلود زیرنویس فارسی 1998 American History X

تاریخ اکران : 1998 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
1,207 بازدید
دانلود زیرنویس American History X 1998
  • نام فیلم: American History X مدت زمان: 119 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Tony Kaye نویسنده: David McKenna
  • بازیگران: Edward Norton, Edward Furlong, Fairuza Balk, Stacy Keach, Elliott Gould, Avery Brooks, Beverly D'Angelo
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

درِک که به دلیل ارتکاب جرمی متنفر سه سال در زندان به سر برد ، سعی می کند افکار برادرش ، دنی را که همان راه را دنبال می کند ، تغییر دهد.

Derek, who has served three years in prison for a hate crime, tries to change the thoughts of his brother, Danny, who is following the same path.

620

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم American History X 1998 :

تاریخ مجهول آمریکا (به انگلیسی: American History X) فیلمی به کارگردانی تونی کی و با بازی ادوارد نورتون، ادوارد فرلانگ و بورلی دی آنجلو محصول سال ۱۹۹۸ است که به مسائلی همچون نژاد پرستی و نئو نازیسم در آمریکا می‌پردازد. روایت فیلم به شکل غیر خطی است.

انجمن سینمایی آمریکا (MPAA) به تاریخ مجهول آمریکا برای «صحنه‌های آشکار خشونت بی رحمانه مثل تجاوز، عبارات رکیک فرا ر، صحنه‌های شدید و برهن » درجهٔ R داد.

خلاصه داستان:

تاریخ مجهول آمریکا فیلمی به کارگردانی تونی کی و با بازی ادوارد نورتون، ادوارد فرلانگ و بورلی دی آنجلو است که به مسائلی همچون نژاد پرستی و نئو نازیسم در آمریکا می‌پردازد.

«دنی وینیارد» (فورلانگ)، نوجوانی سفید پوست است که روزی با چند جوان سیاه پوست در ر می شود و موضوع را با «درک» (نورتن)، برادر بزرگ ترش که گرایشات تند نئونازی دارد، در میان می گذارد.

«درک» بی مهابا سلاحش را بر می دارد و به سراغ جوانان سیاه پوست می رود، آنان را می کشد…