دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wired Shut 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک هیجان انگیز
528 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wired Shut 2021
  • نام فیلم: Wired Shut مدت زمان: 1h 35min
  • زبان: English کشور سازنده : Canada
  • کارگردان : Alexander Sharp نویسنده: Peter Malone Elliott, Alexander Sharp
  • بازیگران: Natalie Sharp, Blake Stadel, Behtash Fazlali
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 3.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک رمان نویس مشهور سرخورده که در دوران نقاهت در خانه کوهستانی دورافتاده خود پس از جراحی بزرگ ترمیمی فک قادر به صحبت کردن نیست، وقتی با ملاقات غیرمنتظره ای از دختر غریبه اش روبرو می شود، در معرض یک راز تهدید کننده زند قرار می رد.

A disillusioned famous novelist, unable to talk while recovering in his remote mountain home from major reconstructive jaw surgery, is exposed to a life-threatening secret when he receives an unexpected visit from his estranged daughter.

3735

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Wired Shut 2021:

دانلود زیرنویس فیلم Wired Shut «بست سیمی» فیلمی ساخت کشور آمریکا در سال 2021 در ژانر ترسناک و هیجانی بوده و کارگردانی آن را الکساندر شارپ برعهده داشته است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط پیتر مالون الیوت و الکساندر شارپ نوشته شده است. در فیلم بن بست سیمی بازیگرانی چون بلیک استادل، ناتالی شارپ، بهتاش فضلعلی و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم «بست سیمی»:

یک رمان نویس مشهور که سالهاست در کوهستان زند می کند، به دلیل جراحی فکی که داشته است توانایی صحبت کردن ندارد. دانلود زیرنویس فارسی فیلم Wired Shut او با رازی مواجه می شود که زند ش تحت خطر قرار می رد و …

دانلود زیرنویس Titane 2021