دانلود زیرنویس فارسی فیلم Veer-Zaara 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی درام موزیکال
1,421 بازدید
دانلود زیرنویس Veer-Zaara 2004
  • نام فیلم: ویر-زارا مدت زمان: 3 ساعت 12 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Yash Chopra نویسنده: Aditya Chopra
  • بازیگران: Shah Rukh Khan, Preity Zinta, Rani Mukerji
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.8 با 50190 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

رهبر اسکادران ویر پراتاپ سینگ (شاهرخ خان) یک خ ان نجات با نیروی هوایی هند است. او در حین انجام وظیفه با زارا (پریتی زینتا) سرگردان روبرو می شود – دختری از پاکستان که به هند آمده است تا آرزوی مادر جانشین خود را برآورده کند. ویر زند او را نجات می دهد و زند او دیگر مثل قبل نمی شود. بیست و دو سال بعد سامیا صدیقی (رانی موکرجی)، وکیل حقوق بشر پاکستانی در اولین پرونده خود، خود را رو در رو با ویر پراتاپ سینگ سالخورده می بیند. او 22 سال است که در یک سلول زندان پاکستان به سر می برد و در تمام این سال ها با کسی صحبت نکرده است. و هیچ کس نمی داند چرا. ماموریت او کشف حقیقت در مورد ویر و اجرای عدالت است. VEER-ZAARA حماسه ای از عشق، جدایی، شجاعت و فداکاری است. عشقی که الهی است، عشقی که از جان و دل باشد، عشقی کاملاً مصرف کننده، عشقی که با جدایی رشد می کند و با فداکاری عمیق می شود. عشقی که یک الهام است – و برای همیشه یک افسانه باقی خواهد ماند.

Squadron Leader Veer Pratap Singh (Shah Rukh Khan) is a rescue pilot with the Indian Air Force. In the line of duty he comes across a stranded Zaara (Preity Zinta) – a girl from Pakistan who has come to India to fulfill her surrogate mothers dying wish. Veer saves her life and his life is never the same again. Twenty two years later Saamia Siddiqui (Rani Mukerji), a Pakistani human rights lawyer on her first case, finds herself face to face with an ageing Veer Pratap Singh. He has languished in a Pakistan jail cell for 22 years and has not spoken to anyone all these years. And no one knows why. Her mission is to discover the truth about Veer and see to it that justice is served. VEER-ZAARA is a saga of love, separation, courage and sacrifice. A love that is divine, a love that is whole-hearted, a love that is completely consuming, a love that grows with separation and deepens with sacrifice. A love that is an inspiration – and will remain a legend forever.

4476

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Veer-Zaara 2004

دانلود زیرنویس فیلم Veer-Zaara Veer-Zaara (تلفظ هندی:) یک فیلم درام عاشقانه و رمانتیک هندی زبان محصول ۲۰۰۴ به کارگردانی یاش چوپرا است که آن را با پسرش آدیتیا چوپرا تهیه کرده است. شاهرخ خان و پریتی زینتا در نقش عاشقان همنام ستاره ای بازی می کنند: ویر پراتاپ سینگ (خان) یک افسر نیروی هوایی هند است و زارا هایات خان (زینتا) دختر یک سیاستمدار پاکستانی است. ویر به اتهامات واهی زندانی می شود و یک وکیل جوان پاکستانی به نام سامیه صدیقی (رانی موکرجی) با پرونده او مبارزه می کند. آمیتاب باچان، هما مالینی، دیویا دوتا، مانوج باجپایی، بومان ایرانی، آنوپام خر و کرون خر نقش های فرعی را ایفا می کنند.

این فیلم در 12 نوامبر 2004 در جشنواره دیوالی اکران شد. Veer-Zaara بیش از 976.4 میلیون روپیه در سرتاسر جهان به دست آورد و به پرفروش‌ترین فیلم هندی سال در هند و سرزمین‌های خارج از کشور تبدیل شد. نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرد، با تمجید از داستان، فیلمنامه، دیالوگ ها، موسیقی، اجراها و نمایش حساس روابط هند و پاکستان. تحلیلگران آن را دارای مضامین مرتبط با فرهنگ مشترک پنجابی، سکولاریسم و ​​فمینیسم و ​​غیره توصیف کردند. این فیلم جوایز متعددی از جمله چهار جایزه در پنجاهمین دوره جوایز فیلم فیر از جمله بهترین فیلم و بهترین داستان دریافت کرد. در ششمین دوره جوایز IIFA، این فیلم برنده هفت جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین کارگردان موسیقی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. همچنین برنده بهترین فیلم محبوب ارائه دهنده سرگرمی مفید در جوایز ملی فیلم شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Veer-Zaara

چوپرا می خواست پس از هفت سال به سینما بازگردد. او از فیلمنامه هایی که دریافت می کرد ناراضی بود. آدیتیا سپس چند صحنه از داستانی را که نوشته بود نقل کرد که چوپرا را به خود ج کرد و او را وادار کرد تا آن را کارگردانی کند. چوپرا قصد داشت این فیلم ادای احترامی به پنجاب باشد. قرار بود به نام Yeh Kahaan زیرنویس فارسی Veer-Zaara 2004 Aa Gaye Hum باشد. در هند و پاکستان، عکاسی اصلی در پنجاب و مکان های مختلف در بمبئی انجام شد. بخش هایی از این فیلم نیز در پاکستان فیلمبرداری شده است. آ وم موسیقی متن که بر اساس ساخته های قدیمی مدن موهان با اشعاری از جاوید اختر ساخته شده است، پرفروش ترین آ وم سال در هند بود.

در سال 2004، ت پاکستان تصمیم گرفت تا پرونده های حل نشده مربوط به زندانیان هندی را به عنوان نشانه حسن نیت بررسی کند. صامیه صدیقی، یک وکیل جوان پاکستانی، به عنوان اولین پرونده از زندانی 786 دفاع می کند. این زندانی ۲۲ سال است که با کسی صحبت نکرده است. ویر پس از خطاب به نام خود، ویر پراتاپ سینگ، با سامیا صحبت می کند و داستان او را روایت می کند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers