دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: درام رازآلود
3,777 بازدید
دانلود زیرنویس Nine Perfect Strangers
  • نام فیلم: Nine Perfect Strangers مدت زمان: 45min
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John-Henry ButterworthDavid E. Kelley نویسنده:
  • بازیگران: Nicole KidmanMelissa McCarthyMichael Shannon
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

نه نفر از نان شهرهای تحت فشار از یک بوتیک تفریحی برای سلامتی و سلامتی دیدن می کنند که نوید بهبود و دگرگونی را می دهد. مدیر اقامتگاه زنی است که مأموریت دارد روح و بدن خسته آنها را دوباره زنده کند.

ANine stressed city dwellers visit a boutique health-and-wellness resort that promises healing and transformation. The resort’s director is a woman on a mission to reinvigorate their tired minds and bodies..

1894

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers :

دانلود زیرنویس سریال Nine Perfect Strangers نه غریبه از شهر برای یک عقب نشینی 10 روزه در Tranquillum House گرد هم می آیند ، یک تفرجگاه سلامتی و سلامتی که نوید می دهد مهمانانی که در آنجا اقامت دارند را تغییر داده و شفا دهد. این اقامتگاه آن چیزی نیست که به نظر می رسد و مهمانان در حال کشف اسرار زیادی در مورد یکدیگر و ماشا میزبان اقامتگاه هستند.

Nine Perfect Strangers یک مینی سریال تلویزیونی درام آمریکایی است که بر اساس رمانی به همین نام از لیان موریارتی 2018 نوشته شده است. این مجموعه توسط دیوید ای.کلی ایجاد شد که در کنار جان-هنری باترورث این مجموعه را توسعه داد ، این سریال در 18 آگوست 2021 در هولو پخش شد.